چرا مصاحبه فوتبالی احمدی‌نژاد حرفی درباره علی دایی نداشت؟

محمود احمدی‌نژاد مدتی قبل یک مصاحبه فوتبالی با خبرورزشی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران قبل از عید ۹۸ مصاحبه ای ورزشی داشت، درباره همه حرف زده بود غیر از علی دایی.

از علی کریمی تا کی‌روش کلی دعوای فوتبالی تا استقلالی بودن و پرسپولیسی بودن، او تقریبا به همه این حاشیه هایی که دوره حضورش در ورزش رخ داده بود اما تنها چیزی که از آن سخن نگفته بود ، قصه علی دایی بود.

علی دایی که در سال‌های اخیر بارها از او انتقاد کرده بود و هنوز برکناری اش ازتیم ملی شاکی است و هر بار تاکید می کند که اگر برکنارش کرده اند ، به خاطر دستور مستقیم احمدی نژاد پس از شکست تیم ملی برابر عربستان در تهران بوده است.

علی دایی حتی اخیرا در پروازی که احمدی نژاد هم همسفرش بوده است، حاضر به روبرویی با او نشده بود و گفته بود حتی دوست ندارد او را ببیند.

البته نزدیکان به رئیس جمهور پیشین می گویند او اصلا دوست ندارد درباره علی دایی حرفی بزند و فقط سکوت می کند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    12 8
    احمدی نژاد مهره خود سوخته هستش که نیاز داره مجدد محبوب بشه از طریق هر راهی که شده!!! دایی هم خودشو قاطی سیاست و این اقا نمیکنه.احمدی نژاد میترسه حرفی بزنه که دایی واقعیت رو بگه و ضایع بشه برای همین سکوت میکنه که براش دردسر نشه
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    8 9
    ماجرای هواپیما دروغ محض بود. در یک هواپیما نبودن. اصلا جایگاه vip نگرفتن همراهان احمدی نژاد.. همشون در اطراف احمدی نژاد نشسته بودن اصلا جای خالی برای نشستن کنار احمدی نژاد وجود نداشته و همراهان کنارش بودن... ضمنا علی دایی فقط جایگاه VIP میشینه نه معمولی
  • GB ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
    0 6
    ببخشيد اين احمدى نژاد كى هستند؟ به جا نمى آورم.