کارمبو: انصاری‌فرد و حاج‌صفی را می‌شناسم/ وقتی آمدم ایران به موهایم دست بزنید!

هافبک سابق رئال مادرید و تیم ملی فرانسه امشب مهمان برنامه فوتبال120 بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بازگشت برنامه 120 به شبکه ورزش، کریستین کارمبو مهمان این برنامه بود. هافبک سابق نانت و رئال مادرید که سابقه قهرمانی در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه اش دارد، با تیم ملی فرانسه هم قهرمان جهان و اروپا شد. کارمبو با تماس تصویری اینترنتی به سوالات حمید محمدی پاسخ می داد. او که با مجموعه استعدادیابی لالیگا هم همکاری می کند، درباره حضورش در المپیاکوس یونان گفت: «من آن جا مشاور هستم و بله کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی را می شناسم.»

او درباره قهرمان احتمالی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری گفت: «شانس بارسلونا از همه بیشتر است. لالیگا در لیگ قهرمانان سلطه داشته است. بنابراین فکر نمی کنم لیگ برتر انگلیس پیشرفت زیادی را تجربه کرده باشد. چون اگر آن ها پیشرفت کرده بودند، تا امروز یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشتند. اما همه جام های اخیر برای اسپانیایی ها بود. مدل پیشرفت لیگ برتر انگلیس به گونه ای هست که شاید این لیگ در آینده پیشرفت کند. در لیگ اروپا هم اسپانیایی ها همیشه قهرمان بوده اند. به سویا نگاه کنید.»

حمید محمدی که از اواسط مصاحبه تاکید داشت فرصت زیادی برای مصاحبه با کارمبو ندارند، در نهایت فرصت مناسبی برای شوخی کردن به او داد: «من دوستان زیادی دارم و خاطرات زیادتری از آنان. ولی شما وقت ندارید که به من شما توضیح بدم. وقتی که قهرمان جام جهانی شدم، جام جهانی باشگاه ها در برزیل بود. به آن جا رفته بودیم، در هتلی در این کشور یک قهوه سفارش دادم. روبرتو کارلوس کنار من نشسته بود. بعد از چند دقیقه هنوز یک لیوان قهوه هم به من نرسید. از او درخواست کردم وضعیت قهوه ای که سفارش داده ام را بررسی کند. بعد او خندید و رفت. آن جا فهمیدم که چون ما قهرمان جام جهانی شده بودیم و آن ها را هم شکست داده بودیم، از اول قرار نبود به من قهوه ای داده شود!»

او درباره سوال محمدی درباره نوع موهایش گفت: «جوان که بودم، موهایم کوتاه بودم. الان هم آن ها را می بافم. به ایران که بیایم موهایم را در اختیارتان قرار می دهم تا دست بزنید و ببینید بافته ام. آن ها واقعی هستند!»

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =