خسارت۳۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ها و ابنیه فنی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سیل تاکنون ۳۵۰۰میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی شامل پل‌ها و آب روها خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرآنلاین از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای،« محمد رودباری » افزود: به منظور برقراری ارتباط بین روستاهایی که از جمعیت زیادی برخوردار هستند، ۵ دستگاه پل فلزی از استان‌های اصفهان، یزد، زنجان، آذربایجان‌غربی و همدان به منطقه ارسال شده که در مرحله نصب و اجرا است.

وی با اشاره به وضعیت راه های روستایی استان لرستان یادآورشد: ۷۱۰ راه روستایی آسیب ‌دیده از سیل در استان لرستان، با تلاش شبانه‌ روزی بیش از ۶۰۰ نفر راهداری استان لرستان و ۱۷ استان معین بازگشایی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری اظهارداشت: طول راه‌های آسیب ‌دیده از سیل استان لرستان ۶۰۰ کیلومتر است که از این میزان، بیش از ۱۰۱ کیلومتر راه اصلی، ۴۸ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۴۴۰ کیلومتر راه روستایی است.

وی با بیان این که هم اکنون ۱۳۰ راه روستایی نیز در این استان در حال بازگشایی است، افزود: برآوردهای اولیه حاکی است که سیل تاکنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه های فنی شامل پل‌ها و آب روها خسارت وارد کرده است.

۲۲۶۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =