کمک ۲۰ میلیارد ریالی بانک ملی به سیل‌زدگان پل‌دختر/ برپایی موکب توزیع غذا بین مردم

مدیر روابط عمومی امور شعب بانک ملی استان لرستان گفت: با مشارکت امور شعب بانک‌های ملی در استان‌ها حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به شهرستانهای پل‌دختر و معمولان ارسال شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرزاد عطاری در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین در این خصوص گفت: با تاکیدات مکرر مدیرعامل بانک ملی ایران و پیگیری های  رییس امور شعب بانک ملی لرستان و در راستای امدادرسانی به هم استانی های عزیز در پلدختر و معمولان ،کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران بانکی  به مناطق آسیب دیده ارسال گردید.

وی افزود: با کمک پرسنل بانک ملی در سایر استانها و پرسنل شعب بانک ملی لرستان  مقدار ۵۰ هزار بطری آب معدنی و ۶۰ تن انواع مواد غذایی ، بهداشتی و شویند به مردم سیل زده تحویل گردید.

پرداخت تسهیلات به منازل ۱۰۰ درصد تخریبی

مدیر روابط عمومی بانک ملی لرستان با بیان اینکه بانک ملی علاوه بر تسهیلات دولت به منازل ۱۰۰ تخریبی تسهیلات پرداخت می کند اظهار داشت: در دیداری که رییس امور شعب استان با مدیرعامل بانک ملی کشور جناب دکتر حسین زاده داشتند بنا به گزارشی که رییس امور شعب بانک ملی لرستان مبنی بر میزان محرومیت و تخریب منازل مسکونی سیل زدگان ارائه دادند بنا به پیشنهاد دکتر حسین زاده قرار است در صورت تصویب نهایی به منازل مسکونی که ۱۰۰ درصد تخریب شدند علاوه بر تکلیفی دولت مبنی بر پرداختی های مصوبی ، مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان پرداخت گردد..

عطاری ادامه داد: بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال غیرنقدی و ۷میلیارد ریال کمک نقدی { واریز به حساب کمیته امداد،هلال احمر و صندوق مهربانی بانک ملی} کمک هایی بوده که به افراد مستحق در شهرستاهای پلدختر و معمولان تحوبل گردید.

ایشان عنوان کرد: باتوجه به زمان بر بودن موضوع بازسازی مناطق سیل زده  جناب آقای مقدم بیرانوند به رییس هماهنگی بانکهای کشور جناب حسین زاده  پیشنهاد دادند که احداث دو باب درمانگاه در شهرهای پلدختر و معمولان توسط سایر بانکهای کشور مصوب و احداث گردد.

برپایی موکب و توزیع ۶۰۰۰ پرس غذا

وی در پایان با اشاره به برپایی موکب در پلدختر تصریح کرد: با پیگیری و تاکیدات آقای مقدم بیرانوند رییس امور شعب بانک ملی لرستان از همان ابتدای وقوع سیل یک واحد موکب خدمت رسانی به مردم برپا و روزانه ۶۰۰۰ پرس نهار و شام بین مردم در شهرهای پلدختر و معمولان توزیع می گردد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =