دخه‌آ مقابل بارسلونا؛ از بدترین آمار تا مقایسه با فروزان!

دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد با اشتباه‌هایی که شب گذشته در نیوکمپ داشت، نه تنها باعث حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا شد بلکه سوژه بسیاری از مخاطبان ایرانی و خارجی فوتبال هم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا شب گذشته با پیروزی 0-3 مقابل منچستریونایتد راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. منچستری‌ها که با هدف بازگشت به اسپانیا سفر کرده بودند، در نهایت با اشتباه‌های داوید دخه‌آ راهی خانه شدند. دخه‌آ در هر سه گلی که شاگردان سولسشر دریافت کردند، مقصر بود. همین اتفاق باعث شد تا او به سوژه اصلی کاربران فضای مجازی تبدیل شود.

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا از ابتدای فصل سه گل از بیرون محوطه جریمه دریافت کرده است که از زمان حضور در پیراهن منچستریونایتد بی‌سابقه بوده است.از دیشب و در فضای مجازی خیلی‌ها او را با محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی مقایسه کردند که در بازی تیمش مقابل سپیدرود اشتباهات زیادی داشت.تعدادی هم از خروج او از منچستر حرف می زنند. حتی رضا جاودانی، مجری برنامه گزارش ورزشی هم گفت: «حالا دخه‌آ را احضار به کمیته اخلاق لندن احضار می‌کنند.»

صفحات مجازی او هم مورد حمله بعضی هواداران منچستریونایتد قرار گرفت. عکس‌ها و کاریکاتورهای زیادی هم از او منتشر شد که در صفحات مختلف مجازی قابل رویت است.

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =