کشف بیش از ۲۹۳ کیلوگرم تریاک درچهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان ۲۹۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و یک دستگاه سواری آزرا، توقیف شد.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"غلامعباس غلامزاده" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان حین کنترل محور یاسوج به لردگان به یک دستگاه سواری آزرا دارای پلاک ناهمخوان جلو و عقب مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی به آن دستور ایست دادند.
وی افزود: راننده بی توجه به دستور ایست مکرر پلیس با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که ماموران با کمک عوامل انتظامی شهرستان لردگان برای متوقف کردن آن اقدام به پرتاب نوار میخ های مخصوص و پنچرکردن لاستیک خودرو کردند.
ارشدترین مقام انتظامی استان ادامه داد: در نهایت راننده، در تنگنای اقدامات پلیس، خودرو را در یکی از روستاهای حاشیه جاده رها کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۹۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک به همراه یک جفت پلاک جعلی، کشف شد.

سردار "غلامزاده" در پایان با اشاره به ادامه پیگیری پلیس برای دستگیری متهم گفت: در سال جاری اقدامات نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری برای برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =