پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در ۲ هزار و ۹۰۰ مدرسه استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، پویش «سیل مهربانی همکلاسی ها» در دوهزار و ۹۰۰ مدرسه استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان ، صبح امروز همزمان با سراسر کشور،  پویش «سیل مهربانی همکلاسی ها» در دوهزار و ۹۰۰ مدرسه استان با حضور پرشور دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا برگزارشد.
فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش وپرورش استان با حضور در جمع دانش آموزان ناحیه (۱ و ۲) شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: سیل اخیر می خواهد به ما بگوید بخشندگی و مهربانی را ازیاد نبریم که این بخشندگی و مهربانی ازصفات خداوند است  که در وجود بندگان خود به ودیعه گذاشته وایثار و گذشت و مهربانی جزء لاینفک وجدایی ناپذیر زندگی  هستند. که در چنین مواقع بحرانی باید از این صفات خوب  وپسندیده به دیگر بنده ها و همنوعان خود ببخشاییم .
قائدامینی ضمن بیان اینکه یادبگیریم همیشه این مهربانی را داشته باشیم، تصریح کرد: ما با حضور درپویش سیل مهربانی ها به جهانیان ثابت می کنیم که در همه صحنه ها دست در دست هموطنانمان می گذاریم و به همدیگر کمک می کنیم واین سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده هایشان باید همچنان استمرار داشته باشد تا با این پویش مهربانی ها همه آلام و سختی های هموطنان عزیزمان در استان های سیل زده از بین برود.
وی افزود: امروزشما دانش آموزان دراین پویش شرکت کردید ، تا به همکلاسی های عزیز و همه کسانی که در سیل اخیر آسیب دیده اند ، بگویید، ماهستیم و همه چیزهایی که در این پاکت های مهربانی جمع شدند به دست شما عزیزان می رسانیم و شادی هایمان را با شما تقسیم می کنیم.و ما  فرهنگیان ودانش آموزان دست در دست هم می دهیم تا دانش آموزان مناطق سیل زده به زودی وبا تمام امکانات در سر کلاس های درس حاضر شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =