استاندار چهارمحال و بختیاری:مشکلات موجود در کشور نباید مانع توجه به حوزه جوانان شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل و مشکلات پیش آمده در کشور از جمله سیل نباید مانع توجه به حوزه جوانان شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان، اقبال عباسی در نخستین ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال جاری اظهار کرد: باید با همت و همیاری جوانان و تمامی اقشار جامعه از چالش ها عبور کنیم و همواره حمایت از جوانان را مورد توجه قرار دهیم.
عباسی ادامه داد: به منظور اتمام طرح های نیمه تمام استان از جمله طرح های مرتبط با حوزه ورزش و جوانان از ظرفیت بخش خصوصی استفاد کرد.
وی با اشاره به اقدام بی شرمانه آمریکا در تروریستی قلمداد کردن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل این اقدام رئیس‌جمهور امریکا این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار انقلاب است و شاهد بودیم که تمام اقشار در حمایت از سپاه شعار من «من یک سپاهی‌ام» سر دادند، زیرا همه متوجه دشمنی آن‌ها با اصل نظام که سپاه پاسداران است، شدند.
استاندار چهارمحال وبختیاری اقدام سازمان های مردم نهاد استان و حوزه ورزش در کمک به سیل زدگان را ستود و تاکید کرد: کمک ها فقط با هماهنگی هلال احمر و دیگر ارگان های مسئول به مناطق سیل زده اعزام شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این ستاد گفت: چهارمحال و بختیاری جزء پنج استان نخست کشور در برگزاری جلسات ساماندهی امور جوانان، کسب رتبه چهارم در میان استان‌های کشور در توسعه کمی و کیفی تشکل‌ها، سومین استان کشور در برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج و جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغالزایی از مهمترین اقدامات این اداره کل در سال ۹۸ بوده است.
حمید کریمی به انعقاد تفاهم نامه طرح  "چهارمحال وبختیاری اردو بام تیم‌های ملی" با صدا و سیمای استان اشاره کرد و افزود: این فیلم در دو بخش به معرفی جاذبه های طبیعی و ورزشی استان می پردازد و در سطح ملی و بین المللی آماده و پخش خواهد شد.
کریمی ادامه داد: طرح "سرباز مهارت" در قالب تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی استان منعقد و یک میلیارد ریال اعتبار برای این طرح به صورت بلاعوض اختصاص یافته و در حال حاضر ۳۰ درصد طرح سرباز مهارت اجرا شده است.
گفتنی است، در ادامه این ستاد برنامه هفته جوان تشریح و اقدامات سازمان های مردم نهاد در کمک به سیل زدگان کشور مطرح شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =