حمله شدید گابارد به ترامپ: او نوکر عربستان است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از وتوی قطعنامه ضد جنگ یمن توسط ترامپ به شدت انتقاد کرد.

  تولسی گابارد یکی از نامزدهای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود، تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای وتوی لایحه‌ پایان حمایت آمریکا از جنگ یمن را اثبات نوکری او برای عربستان خواند.
او افزود: عربستان از القاعده و دیگر گروه‌های افراطی حمایت می‌کند و با کمک آمریکا در یمن نسل‌کشی  راه‌ انداخته است.

گابارد در ویدئویی که در ادامه توئیتش آمده است، تاکید کرده که آمریکا شریک این نسل‌کشی است که منجر به قحطی و رنج میلیون‌ها نفر شده است. ترامپ بیشتر به دنبال خشنود کردن سعودی‌هاست تا اینکه بخواهد کار درست را انجام بدهد.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    3 0
    این دفاع از مردم یمن نیست این می خواهد بگه که کل غرب علیه یمن فقط به علت دشمنی سعودی علیه یمن است درحالی که قضیه برعکس است این دشمنی امریکاست وغرب که با یمن از طریق هطینه کرد عربستان انجام میشه انها کشور مستقلی را که از انها دستور نگیره نمی خواهند باشد حتی اگر کل مردم یمن را به کشند
  • US ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    6 0
    ترامپ مانند بسیاری از افراد نوکر پول هست نه عربستان
  • ارکیده IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    1 1
    این خانم متوجه نیست ترامپ داره چه قشنگ عربستان و تقریبا همه کشورا حتی روسیه و چین رو برای آمریکایی ها میدوشه.این وسط هیچ اهمیتی به زندگی دیگران نمیده.یادمون نره روی صندلی چرچیل نشست.یعنی ادامه راه چرچیل.چرچیل باعث مرگ 40 میلیون هندی در جریان جنگ جهانی دوم شد.بی اهمیت از کنارش عبور کرد و برای مردم کشورش آسایش آورد.