خیرین مدرسه‌ساز در سرعین ۸۲۰ میلیون تومان کمک کردند

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان سرعین گفت: یک سوم مدارس شهرستان سرعین توسط خیران مدرسه‌ساز این شهرستان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مسعود موسی زاده در نشست با اصحاب رسانه که در اداره آموزش و پرورش شهرستان سرعین برگزار شد، اظهار کرد: در حدود یک سوم مدارس شهرستان سرعین توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است.

وی افزود: مدارس جامی، شهید سیاح، عصمت شایق، آزمایشگاه و کارگاه کامپیوتر با تمام امکانات، پژوهشگاه دانش‌آموزی سبلان، الداشین، مسجد مدرسه فضیلت و مدارس روستاهای لاطران و آتشگاه پروژه‌هایی است که توسط خیرین مدرسه‌ساز در عرض یک سال احداث و یا تجهیز شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان سرعین بیان کرد: خیرین این شهرستان در عرض ۱۲ ماه موفق به صرف مبلغی به میزان ۸۲۰ میلیون تومان برای تجهیز و ساخت مدارس شده‌اند که این میزان ۳۲۰ میلیون تومان بیشتر از تعهد ۵۰۰ میلیونی به آموزش و پرورش بوده است.

وی تصریح کرد: قبل از تشکیل این مجمع با هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی دبیرستان شکفته‌دل توسط خیر ممتاز شهرستان بایرامعلی علایی تکمیل شده است.

دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین برگزار می‌شود

ناصر حاتمی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین نیز در این نشست اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز شهرستان علاوه بر اقدامات خیریه در ساخت مدارس تا به امروز مبلغ ۷ میلیون تومان به سیل‌زدگان عزیز تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: برای خدمت و سبقت در کار خیر بالغ بر ۵۰ جلسه برای ارزیابی کیفیت و کمیت مدارس شهرستان تشکیل شده است و بعد از اتمام ساختمان‌ها، خیرین برای زیباسازی و هوشمندسازی مدارس قدم خواهند برداشت و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز سرعین ۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

صد در صد زمین های مدارس شهرستان سرعین توسط مردم اهدا شده است

حسین محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین نیز در نشست با اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها دیده‌بان‌های جامعه هستند که می‌توانند مشکلات را در نگاه مسئولین به صورت لحظه ای به منصه ظهور بگذارند.

وی افزود: همایش سیل مهربانی برای کمک به سیل‌زدگان کشورمان در مدارس شهرستان برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان فرهنگ یاری‌رسانی را از هم‌اکنون دیکته کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت: تمامی زمین‌های مدارس آموزش و پرورش شهرستان توسط مردم اهدا شده است و محرومیت‌زدایی و کیفیت‌بخشی به آموزش رویکرد اصلی خیرین مدرسه‌ساز است که دومین جشنواره با هدف ایمن سازی مدارس برگزار می شود.

محرمی گفت: مدارس سئین، آلوچه، شمس آباد، درآباد و ارجستان نیز توسط خیرین مدرسه‌ساز از جمله اغذیه‌فروشان تهرانی، جابر انصاری و دیگر خیرین احداث شده است و در کنار امور خیریه جشن باسوادی در شهر ایردموسی و روستای آق‌قلعه برگزار می‌شود.

حذف کانکس به عنوان مدرسه در روستاها

میرزا بابا موسی زاده عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز نیز در این نشست از اهمیت مدرسه‌سازی سخن گفت و عنوان کرد: خیران مدرسه‌ساز در شهرستان سرعین کانکس را حذف کرده‌اند و برای کیفیت بخشی به مدارس قدم خواهند برداشت.

وی گفت: حذف کانکس در شهرستان سرعین گام مثبتی در راستای اعتلای کیفیت آموزش به دانش‌آموزان و هم‌چنین افزایش امنیت و آسایش روانی برای تحصیل بوده است که امیدواریم با این اقدام شاهد رشد و شکوفایی علمی دانش آموزان شهرستان سرعین باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =