جلیقه‌زردها پاریس را کاملا به آشوب کشیده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معترضان به نظام سرمایه داری و بی عدالتی در پاریس موسوم به جلیقه زردها با حضور در خیابان‌های پاریس به اعتراضات خود همچنان ادامه میدهند.

بیست و سومین هفته از زمان شروع اعتراضات فرانسه به نظام سرمایه‌داری و تدابیر غلط اقتصادی مانوئل ماکرون رییس جمهور این کشور، ده‌ها تن از معترضان فرانسوی موسوم به جلیقه زردها باز هم به خیابان‌های پاریس آمدند.

در اعتراضات امروز پلیس با شلیک گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی به مردم، اعتراضات را به خشنوت کشید و طبق آمار اعلام شده تا کنون 126 در پایتخت فرانسه بازداشت شدند. سیاست مداران فرانسه که خود را از مدعیان همیشگی حقوق بشر در جهان می‌دانند به شدیدترین شکل ممکن با معترضان به سیاست‌های ناعادلانه اقتصادی برخورد می‌کنند.

گفتنی است از زمان شروع اعتراضات جلیقه زردها پلیس فرانسه به شدیدترین روش‌های ممکن با مردم این کشور برخورد کرده و ده‌ها تن را زخمی و دچار معلولیت‌های بدنی کرده است.

64231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    0 0
    وقتی مردمش وکارگران وکارکنان راصی نیستن وحرف منطقی توی گوش آقای مکرون نمیره نشان ازسیاست نادرستش هست که نیروهای خشن را به جان مردمش میاندازد. استعفا بده بره کار را هم بدست کسی بده که به مردمش میرسه . نه برای حفط مقام ودر قدرت بودن تن به هرجنایتی بده. ادعای حقوق بشری ومردمی بودن داره امارفتارش عکس آنرا نشان میدهد.