۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

ایسنا نوشت: اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که از پرداخت هزینه‌های گزاف برای قبض موبایل و تمام شدن زودهنگام بسته‌های اینترنتی به ستوه آمده‌اید، بهتر است با خواندن این گزارش کوتاه، مصرف اینترنت دیتای گوشی خود را کنترل و محدود کنید.

اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که همواره به میزان مصرف و حجم اینترنتی که برای استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف در گوشی هوشمند خود توجه می‌کنید و می‌خواهید دیگر مبالغ هنگفت و بالایی را صرف بسته‌های اینترنتی نکنید، لازم است بدانید که می‌توانید با اعمال محدودیت در مصرف حجم اینترنت همراه (دیتا) در تنظیمات گوشی هوشمند و همچنیناپلیکیشن‌های موردنظر خود، تا حد زیادی از مصرف بی رویه و خارج از کنترل اینترنت همراه که هزینه‌های گزاف و بالایی را همواره در پی دارد، جلوگیری به عمل بیاورید.

البته لازم به ذکر است برخی از اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام همواره از حجم زیاد و قابل توجهی از اینترنت استفاده می‌کنند بنابراین جای تعجب نیست که بعد از باز کردن اپلیکیشن‌های این چنینی حجم زیادی از بسته اینترنتی شما تمام شود.

به منظور جلوگیری از اتمام بسته اینترنتی ، کاربران گوشی‌های هوشمندی که از اینترنت همراه (موبایل دیتا) استفاده می‌کنند، تنها کافیست وارد تنظیمات (Settings ) گوشی هوشمند خود شده و در قسمت حساب کاربری (Account) و سپس بر روی مصرف میزان اینترنت دیتا (Data Usage) کلیک کرده و میزان مصرف اینترنت و شبکه از طریق گوشی هوشمند خود را ردیابی و مشاهده کنند.

در این قسمت آنها قادر خواهند بود محدودیت‌های جدیدی را برای میزان مصرف اینترنت در گوشی خود اعمال کنند که پس از آن می‌تواند در کاهش هزینه‌های آنها تأثیرگذار باشد.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =