۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
راز خفه شدن زن جوان برملا شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف قتل در جریان یک نزاع خانوادگی خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: از ظهر روز گذشته طی چندین نوبت به ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه درگیری و نزاع خانوادگی در یکی از محلات اعلام شده بود که هربار با حضور ماموران در محل، افراد این خانواده به آرامش دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: این گزارشها ادامه داشت تااینکه حوالی ساعت سه بامداد گزارش دیگری از همان محله در خیابان مسعودیه تهران اعلام شد و سریعا ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه دوباره به محل اعزام شدند که در آنجا متوجه شدند مرد ۳۹ ساله ادعای قتل همسر ۳۸ ساله خود را دربرابر خواهرزن‌ها و برادرزن هایش مطرح کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: براساس گزارشهای قبلی، سرآغاز درگیری این ماجرا بود که قاتل از اسفند سال گذشته با جواب‌های سربالای خود سعی کرده بود ماجرای قتل همسرش را از بقیه پنهان کند، تااینکه در مراجعات مکرر خواهرزن‌ها و برادرزن هایش بالاخره لب به بازگویی واقعیت می‌پردازد.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: این مرد که فرزند چهارساله‌ای نیز از همسر خود دارد مدعی شده پنجم اسفند ماه گذشته حوالی ساعت پنج صبح، طی درگیری‌های متداول که با همسرش داشته است وی را با دست خفه می‌کند؛ متهم مدعی شد جسد همسرش را پس از اینکه مطمئن می‌شود هیچگونه علائم حیاتی ندارد، با پراید برادرش به تنهایی به حوالی امامزاده هاشم (ع) در جاده هراز می‌برد و در همان حوالی میان نخاله‌هایی پرتاب می‌کند و به خانه اش باز می‌گردد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت یادآور شد: با هماهنگی‌های قضائی انجام شده، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه اش از ارتکاب به قتل در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

41231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =