۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
۵ کسب‌وکار عجیب و پول‌ساز دنیا را بشناسید

سایت بیزنس نیوز دیلی که اخبار مربوط به کسب و کارها را پیگیری می‌کند، در گزارشی ۵ عنوان از عجیب‌ترین و غیرعادی‌ترین مشاغل پول‌ساز دنیا را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیزنس نیوز دیلی انسان‌ها موجودات پیچیده‌ای هستند که عادت‌های گوناگونی دارند؛ برای راه انداختن یک کسب‌وکار موفق باید به آن دسته از نیازهای انسان‌ها که تاکنون به آن توجهی نشده است، بپردازیم.

در اینجا داستان زندگی انسان‌هایی را می‌خوانیم که برای برطرف کردن این نیازهای غیرعادی کسب‌وکارهایی را راه انداخته و برخلاف آنچه انتظارش را داشتند با موفقیت چشمگیری روبه‌رو شدند.

در ادامه با این ۵ کسب‌وکار عجیب دنیا آشنا می شوید:

۵. رستوران مخصوص سگ‌ها

شاید قبلاً اسم کافه مخصوص گربه‌ها را شنیده باشید، یا  رستوران‌هایی که اجازه ورود سگ‌ها را به صاحبان آن‌ها می‌دهند؛ ولی آیا تابه‌حال نام رستوران سگ‌ها به گوشتان خورده است؟

در شهر لس‌آنجلس آمریکا رستورانی بازشده است به نام رستوران مخصوص سگ‌ها. این رستوران بیشتر ازآنچه انتظار می‌رفت سر پا مانده است، آن‌قدر که صاحب این رستوران می‌خواهد شعبه دوم آن را با نام رستوران مخصوص گربه‌ها افتتاح کند.

در این رستوران انواع غذاهای گرم و سرد مخصوص سگ‌ها سرو می‌شود و صاحبان سگ‌ها بعد از آوردن حیواناتشان به این رستوران می‌توانند برای رسیدگی به کارهای خود ازآنجا خارج شوند و بعد از تمام شدن غذای حیوانشان برای بردن او دوباره به رستوران بازگردند.

۴. کفش‌های خوراکی

ظاهراً این کفش‌ها به‌عنوان اشیا مورداستفاده قرار می‌گیرند و اگر بخواهیم از وضعیت کمپانی‌های تولیدکننده این کفش‌ها مطلع شویم یک  جستجوی ساده در اینترنت وضعیت را برای ما روشن می‌کند.

این‌ موضوع که سایت‌های فروش این کفش‌ها چه قدر بازدید دارند و در صدر فهرست جستجوها قرار می‌گیرند نشان‌دهنده توجه بالایی است که به این محصول شده است.

بیشتر اجزای این کفش‌ها از شکلات ساخته‌شده است و حتی قسمت‌های ضربه‌گیر کفش.

اما سؤالی که اینجا پیش می‌آید این است که: چه اتفاقی میافتد اگر که کفش‌ها شروع به آب شدن کنند؟

۳. پست سیب‌زمینی نوشته شده

سم وایس گمجی که به ارباب حلقه‌ها معروف است، سیب‌زمینی‌ها را می‌شوید و می‌پزد و آن‌ها را برای نوشتن آماده می‌کند و سپس آن‌ها را به هر نقطه‌ای برای هرکسی ارسال می‌کند.

پست سیب‌زمینی هر نوشته‌ای را که مشتری سفارش دهد روی سیب‌زمینی‌ها می‌نویسد و آن‌ها را برای هرکسی که بخواهند ارسال می‌کند.

۲. مبلمان زشت

یک گروه از افرادی که می‌خواستند در صنعت مبلمان و وسایل خانه کمپانی و کسب‌وکار خودشان را راه بیندازند، به این نتیجه رسیدند که می‌توانند کمپانی را با نام مبلمان بدشکل تأسیس کنند.

این کمپانی برای ساختن مبلمان و وسایل خانه مثل میز از تکه‌های دست‌سازی استفاده می‌کنند که ظاهر جالب و زیبایی ندارند؛ هر آنچه آن‌ها استفاده می‌کنند دست‌ساز است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

اساس فروش این وسایل منحصربه‌فرد بودن آن است و اینکه هیچ جای دیگر شبیه آن‌ها را نمی‌بینید.

۱. گل‌های پوسیده کثیف

حس شوخ‌طبعی‌تان گل کرده، دشمنی دارید و نمی‌خواهید که مستقیم با او روبه‌رو شوید؛ این گل‌های پلاسیده مخصوص شما است.

این جملاتی است که این کمپانی برای تبلیغ محصولاتش به‌کاربرده است. این کمپانی بسته‌بندی‌هایی ازگل‌های پوسیده و خراب و بد بو را برای کسانی که شما انتخاب می‌کنید می‌فرستد.

آن‌ها همچنین میگویند درست است که شما با این کار فرصت خراب کردن یک گل تازه را از کسی که از او متنفرید می‌گیرید اما با این کار یک پیغام واضح را به او می‌رسانید.

۲۲۶۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    0 0
    ما اینجا مشاغل جالبتری داریم : استتار پلاک خودرو برای عبور از دوربین پلیس توسط افراد , تهیه نوبت ویزیت پزشکان معروف , فروش دلار سر چهارراه , ....