اعلام نرخ جدید کرایه اتوبوس‌های پایتخت/ جدول

فارس نوشت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حداقل و حداکثر نرخ کرایه های جدید اتوبوس‌های پایتخت را در خطوط عادی و تندرو اعلام کرد.

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ارتباط با جزئیات نرخ کرایه بلیت اتوبوس‌های درونی شهری در پایتخت گفت: نرخ‌های جدید براساس مصوبه شورای شهر تهران میانگین ۲۰ درصد افزایش یافته است که محاسبه قیمت براساس چندین فاکتور لحاظ شده است. 

او افزود: نرخ کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری در خطوط عادی و تندرو متفاوت است که در خطوط عادی حداقل ۶۵۰ و حداکثر ۱۵۰۰ تومان براساس مسافت درنظر گرفته شد. 

سنندجی خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس در خطوط تندرو نیز حداقل ۶۰۰ تومان و حداکثر ۱۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که ۶۰۰ تومان برای مسافت‌های کمتر از ۱۰ کیلومتر و ۱۲۰۰ تومان برای بیش از ۲۰ کیلومتر است. 

او بیان داشت: کرایه اتوبوس‌های درون شهری در خطوط عادی براساس کیلومتر ۹ قیمت دارد و در خطوط تندرو نیز ۴ قیمت درنظر گرفته شده است.

۴۵۲۳۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    1 1
    يعني كرايه اتوبوس از صد تا 250 تومان اضافه شده است. پس كرايه تاكسي چقدر؟
  • ایرانا IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    1 0
    تکلیف کسانی که فقط سه چهار ایستگاه از خطوط طولانی رو هر روز استفاده می کنند چی؟؟ تعداد کمی از مردم از ابتدا تا انتهای خطوط اتوبوس رو استفاده می کنند. مثل مترو باید اتوبوسرانی هم حق مردم را درست محاسبه کند.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    1 0
    چقد گرووون مگه اتوبوسها هم تحریم شدن