ابراز امیدواری معاون سیما برای پربیننده شدن یک سریال

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: میرباقری معاون سیما از پشت صحنه سریال مناسبتی ماه رمضان شبکه سه بازدید کرد.

مرتضی میرباقری معاون سیما پس از بازدید از پشت صحنه سریال رمضانی «برادرجان»، در خصوص این مجموعه و سریال‌های رسانه ملی در ماه رمضان گفت: رسانه ملی همواره برای ماه مبارک رمضان تدارک ویژه‌ای دارد. این تدارک در ساختارهای مختلف برنامه‌سازی انجام می گیرد.

وی افزود: سریال «برادر جان» هم که برای پخش رمضانی شبکه سه در نظر گرفته شده،  یک ملودرام اجتماعی است. قصه‌ای که در آن بحث حق‌الناس مطرح می‌شود و با فضای ماه مبارک رمضان هم‌خوانی دارد. نویسنده این اثر سعید نعمت الله و تهیه‌کننده آن محمدرضا شفیعی و آقای آهنج (کارگردان) همه از افراد شاخص و خبره در کارشان هستند که آثار قابل اعتنایی را هم تولید کردند.

میرباقری درباره ترکیب بازیگران این مجموعه هم گفت: این سریال از عوامل ممتازی برخوردار است؛ از علی نصیریان گرفته تا حسام منظور  که شاهد درخشش او در سریال «بانوی عمارت» بودیم. ترکیب بازیگران و فیلمنامه قوی این اثر ما را امیدوار می‌کند که  شاهد یکی از پربیننده‌ترین سریال های ماه مبارک رمضان باشیم. بخش عمده‌ای از سریال تصویربرداری و تدوین شده است. قصه بسیار پرکششی دارد و مخاطب می تواند با آن همذات‌پنداری کند.

۵۷۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =