رقم انتقال ستاره جوان استقلال به فنرباغچه ترکیه

وینفرد شفر با اشاره به اینکه قیمت اللهیار صیادمنش ۱۰میلیون دلار است نه یک میلیون دلار، در پی پایان دادن به یک ماجرای پرحاشیه بود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: سرمربی سابق استقلال به عنوان یکی از کسانی که همواره توانایی‌های اللهیار را مورد تمجید قرار داده است، وقتی با این سؤال مواجه شد که ترانسفر صیادمنش نهایی شده و این بازیکن با قراردادی یک میلیون دلاری استقلال را ترک می‌کند؟ تمامی اخبار را تکذیب کرد و مدعی شد باشگاه باید چنین بازیکنی را نگه دارد و چند سال بعد با درخشش بیشتر ۱۰میلیون دلار بفروشد. شفر در حالی این صحبت‌ها را به زبان آورد که سران باشگاه بنا به فشارهای مالی و همین‌طور پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای که از باشگاهی در ترکیه دریافت کرده بودند بالاجبار پروسه ترانسفر پدیده جدید خود را روی میز گذاشتند و به صورت کاملاً پنهانی اللهیار صیادمنش را فروختند.

ستاره جوان و آینده‌دار فوتبال ایران که از زمان پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوانان روند رو به رشدی را در پیش گرفت، بنا به اخبار رسیده از باشگاه استقلال فصل آتی به جمع لژیونرهای ایرانی شاغل در ترکیه خواهد پیوست تا برای باشگاه فنرباغچه در استانبول توپ بزند. آن‌طور که شنیده می‌شود پروسه انتقال این ستاره جوان به باشگاه سرشناس ترکیه‌ای در روزهای ابتدایی نوروز نهایی و اللهیار با قراردادی به ارزش تقریبی ۱٫۲میلیون دلار از فصل آتی برای زردوآبی‌های شهر استانبول در ورزشگاه شکری سراج اوغلو توپ خواهد زد؛ حتی گفته می‌شود با نهایی شدن این انتقال طرف ترک بیش از یک میلیون دلار از مبلغ توافق شده را نیز به حساب استقلالی‌ها واریز کرده و قرارداد پنج ساله‌ای با پدیده جدید فوتبال ایران امضا کرد تا با خیالی آسوده از خرید صیادمنش در انتظار پایان فصل و معرفی رسمی این خرید ایرانی باشد.

نکته جالب اینجاست که با نهایی شدن این اتفاق اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیتی که داشت از حضور در تمرینات و بازی‌های رسمی استقلال هم با هماهنگی باشگاه طفره رفت تا وضعیت جسمانی و مصدومیتش بدتر نشود. اتفاقی که بازیکنان تیم نیز کاملاً از آن خبر داشتند و بارها درِ گوشی نسبت به وضعیت هم‌تیمی جوان خود صحبت می‌کردند.

اللهیار که چند روز پیش با لباس شخصی به تمرین استقلال آمده بود بنا به ادعای برخی دوستان نزدیکش در تیم، اواخر ماه جاری برای پشت سر گذاشتن مراحل نهایی قراردادش با فنرباغچه راهی استانبول می‌شود تا جدایی او از استقلال در فصل آتی قطعی به نظر برسد.

این عکس را هم ببینید: صحبت‌های در گوشی فرهاد مجیدی و رحمتی پس از اخراج شفر

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =