۲۰ خانه ورزش، هدیه مدیرکل ورزش‌وجوانان چهارمحال‌وبختیاری به روستاهای سیل‌زده

مدیر کل ورزش وجوانان استان گفت :با هدف ساماندهی به روستاهای سیل زده این استان، علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش و جوانان، ۲۰ خانه ورزش در روستاهای سیل زده شهرستان کوهرنگ این استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،حمید کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعداد خانه ورزش روستایی با اعتبار  بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به وجود ۳۴ خانه ورزش روستایی در شهرستان کوهرنگ، ادامه داد: باید امکانات و زیرساخت‌ها را برای توسعه ورزش بخصوص در روستاهای سیل زده فراهم کرد به همین منظور ساخت خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای این شهرستان در اولویت قرار گرفت.

کریمی با اشاره به اینکه قبل از سال ۹۷ تعداد خانه ورزش روستایی تنها ۱۱ مورد بود، تصریح کرد: طی سال گذشته نیز ۲۴۰خانه ورزش روستایی با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال و با حمایت وزرات ورزش و جوانان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اداره کل ورزش و جوانان استان، خیرین ورزش یار، فدراسیون و هیأت ورزش های روستایی و بازی‌های بومی و محلی  در استان راه اندازی شده است.

گفتنی است، از جمعیت ۹۴۷ هزار نفری چهارمحال و بختیاری، افزون بر ۳۳۹ هزار نفر جمعیت در ۸۴۰ روستا و مناطق عشایری ساکن هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =