صحنه‌هایی هولناک و تلخ از تصادف موتور سواران در سطح شهر تهران را می بینید که با عدم توجه به قوانین رقم خورده است و در برخی از این حوادث موتورسواران دیگر قادر به راه رفتن نیستند.

۶۱۲۶۳

کد خبر 1255101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    69 11
    مقصر فقط پلیس هست که ولشون کرده هرکار دوست دارن بکنن ، چراغ قرمز رو رد میشن - تو پیاده رو میان - خلاف جهت خیابان و اتوبان با سرعت حرکت میکنن ، از چپ و راستت با ویراژ رد میشن ! اعتقاد دارن اصطلاحا پاشون نباید زمین بیاد و موتور خریدن که فقط برن و تو ترافیک نمونن ! اگر مثل کشورهای دیگه ملاحظه اینها رو نکنن و قوانین رو سفت و سخت در موردشون اجرا کنن (توقیف گواهینامه ، توقیف موتور ، جریمه های سنگین برای رانندگی بدون گواهینامه و ...) مشکل برای همیشه حل میشه و به نفع خودشونه
    • محسن IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      16 2
      مقصر اصلى اين حوادث مديريت اشتباه و تربيت و آموزش اشتباه تر است، در مرحله بعد راهنمايى رانندگى و دولت مقصر هستند كه با انجام كار خلاف بجاى ارتقا فيزيكى و معنوى فرهنگ رانندگى بوسيله جريمه هايى كه اعمال ميكنند از اين جريمه ها حقوق كاركنانشون رو پرداخت ميكنند.
    • آیس IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      14 1
      هیچ نظارتی روشون نیست هر کاری بخوان میکنن این بلاهام حقشونه فقط بدبخت اون راننده اتومبیلی که به پست اینا بخوره..
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      1 4
      مثل همون استدلالی که میگه مقصر همن به جز دزده!
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    9 45
    سرعت موتورها رو محدود کنید. سرعت پراید رو هم. دنده پنج و دنده چهار پراید و موتور رو الزام کننند به کارخانه ها و وارد کنندگان تا حذف کنند. تلفات نصف می شود
  • حامد غیاثی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    13 2
    پلیس خودروی برخی افراد معتبر در جامعه از جمله اساتید دانشگاه ها و کارمندان وزارت کشور و آموزش و پرورش را رایگان به دوربین های ثبت تخلف مجهز کند و درصدی از وجوه حاصل از ثبت تخلف را نیز به رانندگان بدهد تا انگیزه ان ها بیشتر شود. این افراد هر چند وقت یکبار فیلم های خود را در سایتی بارگذاری کنند. آنوقت ببینید دیگر تخلف رانندگی خواهیم داشت یا نه. بیمه مرکزی و صندوق خسارات بدنی باید این طرح را به مجلس ببرد چون سالانه حداقل ۱۵۰۰۰ دیه کامل یعنی چیزی حدود ۴ هزار میلیارد تومان پرداخت می کند و خود بیمه هم می تواند پشتیبان مالی این طرح باشد. مطمئنا بیمه به دلیل کاهش بسیار بسیار چشمگیر تلفات سود هنگفتی خواهد کرد چرا که تقریبا اغلب مرگ ها در تصادفات به علت تخلفات است و درصد کمی غیرقابل اجتناب هستند. اگر در ایران ۱۰۰ هزار خودرو به این سیستم مجهز شود که برای هر کدام ۵ میلیون تجهیزات نصب شود یعنی در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان، شما دیگر تخلفی نخواهید دید حتی در جاده های فرعی و یا شب..... بیمه در سال اول اجرا حداقل ۳ هزار میلیار صرفه جویی می کند و درآمد های دولت هم افزایش چشمگیری می کند
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      14 1
      همزمان باید سختگیری روی پلاک‌و گواهینامه و کلاه موتورها هم تشدید شود. مردم از جریمه شدن نمی ترسند چون شما بعضا ۴ ساعت هم رانندگی کنید یک پلیس هم نمی بینید و اگر هم باشد با کم کردن سرعت و یا ویراز ندادن جلوی پلیس او را رد می کنند و این باعث می شود با خیال راحت تخلف کنند. رانندها باید همه جا سایه پلیس را حس کنند
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      9 0
      به نظرم با این کار جرم و جنایت هم کم می شود و از اطلاعات این دوربین ها جهت شناسایی مجرمان و تروریست ها و ... هم می توان استفاده کرد
    • حامد IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      3 0
      ایده جالبیه ولی پردازش و بررسی ویدیو ها کار آسانی نیست. ۱۰۰ هزار ویدیو در روز که به طور میانگین هر کدام ۲ ساعت هم تصویر ثبت کنه میشه حدود ۲۰۰ هزار ساعت در روز که کار رو سخت می کنه...
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    12 0
    من از موتورها برای حمل و نقل زیاد استفاده می کنم. هیچ ترسی از قانون شکنی و جریمه ندارن انگار قانونی نیست برای اینها. پلیس باید این وضعیت رو اصلاح کنه.
  • US ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    4 0
    یکی از کارهایی کهدر خیلی از کشورها انجام میدهند پرداخت حق بیمه بر اساس سابقه خلافی هست نه فقط تصادف. عبور از چراغ قرمز میتونه حتی تا 30 درصد بیمه رو گرون کنه. پرداخت نکردن بیمه و جریمه زندان داره و اینطور جرایم بسیار کاهش پیدا میکنه
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    11 0
    وقتی راهنمایی رانندگی فقط یه سری سرباز وظیفه رو تو خیابونها گذاشته که فقط کمربند یا ... رو کنترل میکنند اوضاع بدتر هم خواهد شد.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
    5 3
    همه این موتورسوارانی که نشون دادید از موتور برای کار و مشغله استفاده میکردند هیچ کدام برای تفریح و سرگرمی نبود توی مملکتی که پراید 50 میلیونه اون هم با دستمزد یک میلون کارگر چاره ای جز سوار شدن ندارن مسه اینکه بگیم چرا جوانان ما معتاد شدن خب شما اول کار و اشتغال و سرگرمی ایجاد کن اونوقت اگر معتاد شدن بعد بگین چرا؟؟؟ ضمن اینکه رعایت نکردن مقررات و قوانین جای هیچ گونه توجیهی ندارد

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین