تاجگردون نماینده اصلاح‌طلب: نمی‌توان در فرهنگ مثل ۴۰ سال قبل عمل کرد/ اگر مسئولیتی داشتم تمام فعالیت‌های سپاه را فرهنگی می‌کردم

ایلنا نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، شرایط کنونی کشور را خاص عنوان کرد و اظهارداشت: کشور ما در شرایط خاص قرار دارد، حکومت خاص باید هم شرایط خاص داشته باشد، هیچ جای دنیا جمهوری اسلامی با این شرایط نداریم.

 غلامرضا تاجگردون در بزرگداشت روز معلم در دانشگاه یاسوج گفت: کشورهایی که ادعای اسلامی بودن دارند زیادند و عمدتا شرایط دیکتاتوری دارند و واژه جمهوری را ندارند و شرایط بحرانی شان را هم می‌بینیم، اینکه می گویم کشور ما خاص است، از این بابت می گویم.

وی با بیان اینکه علم را نمی‌توان خاص دانست، چرا که اقتضای جهانی گسترش آن است و دانش را هم نمی توان محدود کرد، یادآورشد: دریافت علم و استفاده از آن متفاوت از فرهنگ است و توسعه علم را نباید بگذاریم متوقف بماند.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: من فکر می‌کنم مهم‌ترین و موثرترین کار ما در ارتباط با محیط دانشگاه ها عدم دخالت است، همین که ما بعنوان چهره‌های سیاسی کاری با دانشگاه نداشته باشیم مهم است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توانیم در بحث فرهنگ مثل ۴۰ سال قبل عمل کنیم، اگر مسئولیتی داشتم تمام فعالیت های سپاه را در کشور فرهنگی می‌کردم یعنی فرهنگی که مورد پذیرش همه باشد.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =