فعالیت پارک‌بانان ممنوع است/ توضیحات پلیس درباره چگونگی برخورد شهروندان با پارک‌بانان

فارس نوشت: فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از امروز گروه علمیات ویژه پلیس آگاهی پایخت با بهره‌گیری از ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه این طرح در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق گفت: از امروز گروه عملیات ویژه پلیس آگاهی پایتخت با بهره‌گیری از ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که به ناوگان پلیس اضافه شده است فعالیت خود را آغاز  خواهد کرد. 

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: افسران ویژه عملیات پلیس آگاهی در این طرح ماموریت‌هایی همچون برخورد با خفت‌گیری، سرقت به عنف و زورگیری را انجام خواهند داد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت این اقدام را هشداری جدی به برهم زنندگان نظم و انضباط و امنیت عمومی و سارقان و زورگیران دانست. 

او در خصوص فعالیت پارکبانان گفت: بیش از یکسال است که فعالیت پارکبانان ممنوع شده و از نظر پلیس و شهرداری فعالیت افراد با این عنوان قانون نیست؛ ما چیزی به  عنوان پارکبان نداریم و اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند کافی است مراتب را به شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند. 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس نامحسوس در راهور تهران نیز چندی پیش فعال شده است. 

۴۷۲۳۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
    3 0
    همانطور که قانون می گوید یک ماشین اگر در پارک ممنوع پارک کرد باید متوقف و به پارکینگ منتقل شود. خب پارکبانان و شرکتی که مسئولیت انها را هم دارد باید برخورد شود با انها