پرده‌برداری تعزیرات از ترفند دلالان خودرو: یک ماشین را با ۵ نرخ آگهی می‎کنند

سخنگوی تعزیرات اعلام کرد برخی اشخاص یک خودرو را به چند نوع قیمت در سایتهای آگهی می فروشند که این مسئله خودبه خود باعث گرانی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی روز پنجشنبه گفت: خرید و فروش‌های مجازی و کاذبی که وجود خارجی ندارد و هیچ معامله‌ای رخ نمی‌دهد، نقش بسیار زیادی بر افزایش قیمت خودرو دارد تا جایی که ما در یک روز برای یک خودرو نزدیک به ۱۶ میلیون تومان تفاوت قیمت در مقایسه با روز قبل از آن می‌بینیم.

رایگانی گفت: مشاهده کردیم که شخصی یک پراید را به قیمت‌های ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۷ و ۳۰ میلیون تومان آگهی کر بود که مشخص شد این یک خودرو است، اما با چند شماره تلفن همراه به صورت متفاوت آگهی شده است.
وی افزود: این فضایی است که دلالان ایجاد می‌کنند که از ناحیه اتحادیه هم ورود مطلوبی نمی‌شود و تخلفی را به شعب تعزیرات ارجاع نمی‌دهند.
سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: باید مراجع ذیربط همچون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پلیس فتا در این گونه فضاهای مجازی همچون سایت دیوار ورود کنند و نباید فرد هر قیمتی که دوست دارد در این سایت‌ها تعیین کند و شاهد ایجاد جو روانی و متضرر شدن خریداران باشیم. در این فضا فقط دلالان سود می‌برند.
 

۴۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =