تونل‌های زیبای ویستریا در ژاپن، متعلق به افسانه‌ پریان

ژاپن به‌واسطه‌ی درختان پرمهر گیلاس که از شکوفه پوشیده شده‌اند، معروف است اما این مورد با تمام زیبایی‌های مسحورکننده‌ی این کشور، فرق می‌کند.

درختان ویستریا با انگورهایی که به‌صورت آبشاری از آن آویخته شده‌اند، علاوه بر منظره‌ی پدید آمده، تصویری حیرت‌انگیز خلق می‌کنند که گویی به افسانه‌ی پریان تعلق دارد. این گیاهان زیبا در رنگ‌هایی متنوع رشد می‌کنند: رایج‌ترین رنگ، ارغوانی است، اما شما می‌توانید شکوفه‌هایی به رنگ صورتی، آبی، سفید و حتی زرد را در آن پیدا کنید که از شاخه‌های درختان ویستریا آویخته شده‌اند.

 تونل‌های زیبای ویستریا در ژاپن

آیا شما هم شیفته‌ی ویستریا شدید؟ اگر این‌طور است، پس تنها چیزی که لازم دارید یک سفر به پارک گل‌های آشیکاگا در  شمال توکیو ژاپن است. آن‌جا خانه‌ی بیش از ۳۵۰ درخت ویستریاست که یکی‌از آن‌ها حدود ۱۵۰ سال عمر دارد. این پارک علاوه بر آن، دارای یک تونل حیرت‌انگیز به مسافت ۲۶۲ فوت است که از شکوفه‌های گیلاس و هزاران شبکه مربعی ویستریا پر شده است.

 تونل‌های زیبای ویستریا در ژاپن

پارک گل‌های آشیکاگا تنها مکانی نیست که گونه‌های درخت ویستریا در آن‌جا جلوه‌نمایی می‌کنند. باغ گل‌های کاواچی و پارک تنوگاوا نیز در کنار سایر مکان‌های دیدنی توکیو مثل معبد کمیدو تنجین، بسیار شایان توجه هستند. آنجا در بهار، زمانی‌که شکوفه‌ها هنوز وجود دارند، میزبان برگزاری فستیوال هم هست.

 تونل‌های زیبای ویستریا در ژاپن

منبع: لست سکند

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =