با شلیک پلیس قاچاقچی شرور مواد مخدر زمین‌گیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در عملیات ضربتی ماموران این پلیس قاچاقچی شرور سابقه داربا ۲۰۰ گرم هروئین در شهرکرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سلیمان ریاحی"  افزود : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در امر خرید و فروش مواد مخدر و اقدامات شرارت آمیز در سطح شهر شهرکرد پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ مجوز قضائی با همکاری ماموران کلانتری های ۱۶ و ۱۳ شهرکرد خودرو پژوی این سوداگر مرگ در یکی از محلات شهرکرد شناسائی و به آن دستور ایست داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: این قاچاقچی شرور بی توجه به دستور ایست پی در پی پلیس اقدام به فرار کرد که ماموران با رعایت قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک هوائی کردند.

وی ادامه داد: با اتخاذ تدابیر ویژه پلیسی خودرو متواری متوقف شد که متهم به محض پیاده شدن از خودرو با سلاح سرد به طرف ماموران حمله ور شده و هم زمان قصد به آتش کشیدن خودرو خود را داشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: ماموران نیز به مقابله با این فرد شرور پرداختند و با استفاده از تجهیزات بازدارنده پلیس وی را مهار و دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهم ۲۰۰ گرم هروئین در بسته های آماده توزیع، کشف شد.

سرهنگ"ریاحی"در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قانونی با قاچاقیان مواد مخدر در سال جاری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با قاطعیت دنبال می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =