ترابی: برای قهرمانی جان می‌دهیم

ترابی می‌گوید:«باید حواس‌مان جمع باشد.پاختاکور تیم خوبی است.آنها پیشرفت کرده‌اند و تا به حال از همه تیم‌ها امتیاز گرفته‌اند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرخپوشان عازم تاشکند پایتخت ازبکستان شده‌اند تا خود را مهیای دیداری حساس و نفس گیر برابر پاختاکور کنند.دیداری که می تواند وضعیت جدول رده بندی گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا را دگرگون سازد. مهم ترین اصل در بازی با پاختاکور این است که سرخپوشان بتوانند دروازه حریف را باز کنند. یکی از ارکان مهم تیم، مهدی ترابی است. با او در اردوی ازبکستان به گفت و گو نشستیم:

*بازی با تراکتورسازی هم با تساوی برای شما به اتمام رسید. بازی چطور بود؟

به لحاظ فنی بازی بسیار خوبی را دیدیم. در نیمه اول، تیم ما بهترین عملکرد ممکن را داشت و با نتیجه یک بر صفر هم حریف را بردیم اما در نیمه دوم، شرایط تغییر کرد و آنها می خواستند از شکست، فرار کنند که همین اتفاق هم افتاد و روی یک اشتباه، دروازه مان باز شد.

*جو ورزشگاه را چطور دیدی؟

بگذارید در این مورد، مسئولان برگزاری بازی و بزرگ ترهای تیم صحبت کنند. من حرفی برای گفتن ندارم.

*با این تساوی، کارتان برای کسب قهرمانی سخت نشد؟

همیشه همین طور است و وقتی انتظار نداری، ممکن است یکسری اتفاقات رقم بخورد. تیم ما برای پیروزی هر کاری که لازم بود انجام داد اما روی یک لحظه غفلت، مساوی شدیم. البته نمی توانم کسی را مقصر بدانم ولی وقتی تیمی گل می خورد، همه ارکان آن مقصر هستند. از اول فصل هم می دانستیم قهرمان این فصل در لحظات پایانی مشخص خواهد شد ولی تاکیدم این است که ما برای کسب این عنوان، جان می دهیم.

*بازی با پاختاکور را پیش رو دارید. این دیدار چطور خواهد بود؟

همان طور که می دانید و از نتایج هم برمی آید، آنها توانستند همه تیم ها را غافلگیر کنند. انصافا هیچ کس فکرش را نمی کرد پاختاکور تا این حد پیشرفت داشته باشد. آنها تا به حال از همه تیم ها، امتیاز گرفته اند و به خصوص در خانه خودشان، قوی تر هم هستند ولی اگر پرسپولیس به دنبال راهی برای صعود می گردد، چاره اش این است که بتوانیم پاختاکور را شکست بدهیم. اوایل اسفند ماه با آنها در تهران بازی کردیم که گل صد در صد آفساید خوردیم و اگر بدشانسی نمی آوردیم، سه امتیاز را می گرفتیم ولی در نهایت بازی مساوی شد. حالا فقط به دنبال کسب برد در آن بازی هستیم.

*فکر می کنی چه تیم هایی از گروه چهارم صعود کنند؟

ما و السد. این ادعای همه کسانی بود که لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می کنند و اعتقاد داشتند پرسپولیس و السد، گزینه های اصلی صعود هستند. اگر ما به الاهلی عربستان نمی باختیم، شرایط مان متفاوت بود ولی حالا باید هر دو بازی پیش رو را با کسب پیروزی به اتمام برسانیم و کار را تمام کنیم. در واقع سرنوشت صعود در دست خودمان است نه تیم های دیگر.

*یکی از مسائلی که  در مورد پرسپولیس و بازی با پاختاکور عنوان می شود، محافظت از دروازه و زدن گل به حریف است. فکری برای این کار کرده اید؟

ما از لحاظ کار تیمی در فاز دفاع، عملکرد خوبی داشتیم و کارشناسان و خبرنگاران مدام از ما تعریف و تمجید کردند. همیشه باید با همان تفکرات قدرتمندانه به میدان برویم. ما علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی را داریم. واقعا بازی کردن کنار سیدجلال افتخار است. محمد نادری و مهدی شیری هم کمک زیادی می کنند و کمال کامیابی نیا هم جزو بازیکنانی است که با دوندگی و جنگندگی که دارد، همواره به بالا رفتن کیفیت کار تیمی در زمان دفاع فکر می کند. البته شاید غیبت شجاع خلیل زاده کارمان را سخت کند. در خط  حمله نیز، فرصت های زیادی می سازیم اما باید ضربات آخر را با دقت بزنیم تا به گل های بیشتری برسیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 2
    كاسه داغ تر از آش! تو اول اجازه بده امضاى قراردادت با پرسپوليس خشك بشه بعد سينه بدران!!!
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 2
    اتفاقااااااااااا یه بنده خدای دیگه ای هم در یه بازی دیگه گفته بود جان میدهیم ولی جام نمیدهیم . ولی یه تیمی که همه هم اسمشو میدونیم اومد تهران جام رو برداشت و برد و جانتون رو هم گرفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      0 0
      حد اکثر ارزوهاتون اینه که پرسپولیس قهرمان نشه