فاریا: خودمان را برای بازی سختی آماده کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: خودمان را برای بازی سختی برابر استقلال آماده کردیم. مانند دیگر مصاحبه های مطبوعاتی، باز هم می گویم که در گروه ما بازی آسان نداریم و هر 4 تیم قدرتمند هستند و باید برای نتیجه دلخواه با تمام توان در زمین ظاهر شویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روی فاریا سرمربی تیم فوتبال الدحیل با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال درباره این دیدار گفت: ما خود را با تمرکز کامل برای این دیدار آماده کردیم. می دانیم که بازی برای هر دو تیم مهم است و نتیجه مسابقه می تواند تعیین کننده باشد و به همین دلیل باید رقیب خود را به خوبی بشناسیم تا تغییرات لازم را برای نتیجه گیری انجام دهیم. می دانیم که باید تصمیماتی برای این دیدار اتخاذ کنیم. استقلال را از بازی اول می شناسیم و نقاط قوت این تیم را می دانیم.

وی در ادامه عنوان کرد: خودمان را برای بازی سختی برابر استقلال آماده کردیم. مانند دیگر مصاحبه های مطبوعاتی، باز هم می گویم که در گروه ما بازی آسان نداریم و هر 4 تیم قدرتمند هستند و باید برای نتیجه دلخواه با تمام توان در زمین ظاهر شویم.

فاریا درباره تغییرات در استقلال و حضور مجیدی روی نیمکت این تیم، بیان کرد: می دانیم که استقلال تغییراتی نسبت به دیدار قبلی خود داشته است. ما آنها را آنالیز کردیم و زیر نظر قرار دادیم و می دانیم که ممکن است تغییراتی ایجاد شود. فکر می کنم بتوانیم مسیر را بخوانیم. برای هر چالشی در دیدار با استقلال آماده هستیم.

سرمربی الدحیل در ادامه درباره غیبت دو بازیکن کلیدی این تیم اضافه کرد: سوال خوبی پرسیدید و ما باید برای عدم حضور بازیکنان آماده باشیم. ما یک تیم هستیم و باید خود را مستقل از بازیکنان آماده کنیم تا مسیر خود را طی کنیم. تیم باید به مسیر خود ادامه دهد و ما قبلا این چالش را داشتیم و سعی کردیم در غیبت بازیکنان به مسیر خود ادامه دهیم. بازی بزرگی داریم و برای آن آماده هستیم.

فاریا در واکنش به این موضوع که چه احساسی نسبت به حضور برابر هواداران استقلال و فضای سخت آزادی دارید، گفت: من عاشق فوتبال و این فضا و مسابقات این چنینی هستم. آمدیم اینجا تا بهترین نمایش را داشته باشیم و مطمئن باشید بازیکنان نیز همینگونه هستند. هر چند فشار زیادی را احساس می کنیم اما از این فضا لذت می بریم. خیلی مهم است که خودمان را اثبات کنیم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =