۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
«کچل کفترباز» به پارک لاله می‌آید

نمایش «کچل کفترباز» که تلفیقی از اجرای بازیگران و تکنیک عروسکی است، از فردا (دوشنبه ۱۶ اردیبهشت) در سالن گلستان روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش عروسکی «کچل کفترباز» به کارگردانی آزاده انصاری از ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود.

این نمایش تلفیقی از اجرای بازیگران و تکنیک عروسکی است که نسرین خنجری با نگاهی آزاد به داستان قدیمی آذربایجانی «کچل کفترباز» آن را نوشته است.

داستان این نمایش درباره دو موجود جذاب و دوست داشتنی است که از دل قصه‌ها و افسانه‌ها بیرون آمده و با روایت و بازی قصه‌ آشنای «کچل کفترباز»، به دخترکی غمگین یاد می‌دهند که چگونه شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

بر اساس این خبر در نمایش عروسکی «کچل کفترباز»، فرزین محدث، مینووش رحیمیان و مهرنوش شریعتی به عنوان بازیگر و بازی‌دهنده‌ عروسک‌ها ایفای نقش می‌کنند.

در این اثر هنری، عبد آتشانی به عنوان آهنگ‌ساز، سهیلا باجلان طراح و سازنده عروسک، آویده سعادت‌پژوه، طراح صحنه و مرضیه ایمان‌خانی طراح لباس همکاری دارند.

سعید رضوانی طراحی پوستر و بروشور نمایش «کچل کفترباز» را انجام داده و فرزین طاهری تیزر تبلیغاتی آن را ساخته است.

هم‌چنین در این نمایش عروسکی، مونا گلپایگانی و رویا الماسی دستیاران کارگردان هستند و روژین ستاری و روشنک کریمی مسوولیت روابط عمومی و تبلیغات ‌را برعهده دارند.

این نمایش بازتولید کارگاه عروسکی گروه تئاتر معاصر است و از روز ۱۶ اردیبهشت هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ساعت ۱۰ ویژه مدارس و مهدهای کودک و ساعت ۱۹:۳۰ برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پاک لاله تهران اجرا می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =