داماش گیلان تهدید به کناره  گیری از فینال جام حذفی کرد

گیلانی‌ها به دلیل مشکلات داوری شاید در فینال جام حذفی به میدان نروند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در گفت و گویی اعلام کرد:«با هیئت مدیره تشکیل جلسه می‌دهیم و از فینال جام حذفی کنار می‌کشیم.»او این را گفت و ادامه داد:«کار تیممان به جایی رسیده  که در شهر خودمان و مقابل چشم تماشاگرانمان نتیجه بازی را تغییر می‌دهند.در راه صعود تیم به فینال  و صعود به لیگ برتر  هزینه‌های زیادی را انجام داده ایم که متاسفانه با اشتباهات داوری تمام این هزینه‌ها بی تاثیر بود.»
برنده پرسپولیس_سپاهان دوزاده خرداد به مصاف داماش خواهد رفت.
251 251
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    1 1
    وقتی برانکو چهارکوویچ بیسواد و ترسو و مافیایی همیشه با این روش نتیجه می گیرد , چرا داماشی ها نتوانند با این روش داوران را پیش ارزبازی فینال تحت فشار بگذارند ؟ البته , انشاالله حق به حقدار خواهد رسید و فینالیست های جام حذفی امسال دو تیم خوب داماش گیلان و سپاهان اصفحان خواهند بود .
  • حامد IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    1 1
    متاسفانه سر داماش رو توی روز روش توی رشت بریدن و هیچکس هم پاسخگو نیست. واقعا اتفاقات روز بازی داماش ونیروی زمینی باعث سرشکستگی سازمان لیگ و جامعه داوری هست بازی سپید رود و نفت هم که گفتن نداره و گویا ابابیل با سنگ ها حمله کردن و 9 دقیقه وقت اضافه و چطور سر سپیدرود رو هم تو اون بازی بریدن توی یک هفته حق دو تیم گیلانی با ناجوانمردی تمام خورده شد. گیلان که بابت فوتبال ریالی هم از کمک های دولتی مثل سایر تیم های فوتبال بی بهره بود