استاندار مازندران: انسجام و وحدت ملی را باید حفظ و تقویت کنیم

احمد حسین زادگان در نشست با احزاب استان در فرمانداری آمل گفت: دولت دبیر و امید دولت اعتدال است و مشی بنده بعنوان نماینده دولت در استان، نیز اعتدال سیاسی و همکاری و تعامل در راستای توسعه مازندران است.

به گزارش خبرآنلاین ازآمل،مقام عالی دولت در مازندران؛ در این نشست با بیان این که دولت دبیر و امید دولت اعتدال است، یادآور شد: دشمنان درک و اطلاعات نادرستی از ملت ایران و اقتدار نظام دارند و به خیال باطل تصور می‌کنند که با تحریم و تهدید می‌توانند جمهوری اسلامی را از درون ساقط کنند، انسجام و وحدت ملی را باید برای حفظ نظام مدنظر قرار بدهیم. ‎

احمد حسین زادگان یادآورشد: دشمنان به دنبال اثبات ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی در میان مردم هستند تا سرمایه های اجتماعی جامعه ما کاهش یابد، نگاه دشمن به تغییرات درونی است، اگر انسجام داخلی داشته باشیم دشمن طمع به تحریم نمی‌کند.

مقام عالی دولت در مازندران، عنوان کرد: دشمنان درک و اطلاعات نادرستی از ملت ایران و اقتدار نظام دارند و به خیال باطل تصور می‌کنند که با تحریم و تهدید می‌توانند جمهوری اسلامی را از درون ساقط کنند، انسجام و وحدت ملی را باید برای حفظ نظام مدنظر قرار بدهیم، هر اقدامی که موجب کاهش سرمایه اجتماعی شود خطای بزرگی است.

استاندار مازندران افزود: متفاوت بودن دیدگاه‌های سیاسی در میان احزاب و جریان‌های سیاسی نباید خدشه‌ای به مسائلی که در ارتباط با منافع استانی و ملی و سیاست‌های راهبردی قرار دارد، وارد کند.

حسین زادگان اظهار داشت: به هر میزان آستانه تحمل احزاب و جریان‌های سیاسی و نشست احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی با استاندار افزایش یابد و انتقادها در فضایی سالم و با رعایت انصاف و اخلاق سیاسی صورت گیرد امیدواری برای رفع کاستی‌ها و مشکلات جامعه بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: نمایندگان احزاب سیاسی وفادار به آرمان‌های نظام و انقلاب با وجود داشتن گرایش‌های فکری مختلف همگی در یک موضوع که تلاش برای توسعه همه جانبه کشور و خدمت به مردم است اتفاق نظر دارند ولی شیوه‌ی رسیدن به این هدف متفاوت است و این امری کاملاً طبیعی است.

حسین زادگان، با اشاره به انتخابات مهم سال جاری خواست نمایندگان احزاب و جریان‌های سیاسی به منظور ترغیب مردم به مشارکت حداکثری که خواست همیشگی رهبر معظم انقلاب است در انتخابات آینده گام بردارند.

وی همچنین در پاسخ به برخی سوالات مدیران احزاب گفت، که در عزل ونصب های استان، بدون هیچ فشار از سوی جریان‌های خاصی مدیران میانی و معاونان استانداری با انتخاب او صورت گرفته، اما قبول دارم که تغییرات هم نیاز است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تعامل خوبی میان ارکان قدرت در استان وجود دارد، یادآورشد، با تعامل وهم افزایی که دراستان وجود دارد، باید با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به خصوص تشکل‌ها و احزاب سیاسی در جهت رونق تولید و شکوفایی اقتصاد استان گام برداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =