۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
فراخوان «افطاری ساده» در مناطق سیل‌زده کشور

ایرنا نوشت: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای فراخوان «افطاری ساده» در مناطق سیل‌زده کشور منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، «افطاری ساده» پویش همگانی است که پس از طرح دغدغه‌ رهبرانقلاب در سال 1392 در خطبه‌های عید سعید فطر به راه افتاد و سال به سال در جامعه رواج بیشتری یافت.
بر اساس این گزارش همزمان با رونق گرفتن این کار خیر و برای تبلیغ و ترویج بیشتر آن، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هرسال از مردم شریف ایران درخواست کرده است که از افطاری‌های ساده - توزیع افطاری در سطح معابر عمومی- در محله یا شهرتان عکس تهیه و با هشتگ #افطاری_ساده در صفحه خود منتشر کنند تا به ترویج این سنت ارزشمند کمک شود.
این پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به درگیر شدن هموطنان در چند استان با سیل اعلام کرد: توجه ویژه رهبر انقلاب به معیشت آسیب‌دیدگان و ادامه‌دار بودن پیامدهای سیل باعث شد تا با همراهی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) به کمک این عزیزان بشتابیم.


پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای با هدف هدایت و اجرای سنت حسنه افطاری های عمومی در مناطق سیل زده ،شماره‌گیری کد دستوری #44*8877* و یا واریز به شماره کارت 6037997900000044 به نام کمیته امداد امام خمینی را راههای مشارکت در این امر خیر اعلام کرده است.

۲۳۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =