با روزه‌خواری در ملاعام طبق قانون برخورد خواهد شد

فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک حلول ماه پر برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم فهیم و متدین استان گفت:با توجه به مشهود بودن جرم روزه خواری با روزه خواران در ملاعام طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "غلامعباس غلامزاده اظهار داشت:روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نمی باشد .

وی خطاب به متصدیان هتل ها ، رستوران های بین راهی ، میهمان پذیر ها ، پایانه ها و فرودگاه های استان گفت : صرفاً برای مسافران خود می توانند با اخذ مجوز از مراجع ذی ربط با رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت کنند و ارائه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان  ادامه داد: پلیس از رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار دارد از تظاهر به روزه خواری ، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند و با توجه به این که در ماه رمضان فضای کشور آکنده از عطر بندگی و معنویت است شهروندان در رعایت عفاف و حجاب ، مهربانی و کمک به مستضعفان و دیگر وظایف انسانی اهتمام کنند .

سردارغلامزاده تصریح کرد: همکاران من در فرماندهی انتظامی استان تمام تلاش خود را جهت تسهیل ترافیک ، عبور و مرور و سالم سازی فضای عمومی به کار خواهند بست و مردم عزیز ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده موارد خلاف ، از طریق تلفن 110 پلیس را در اجرای قانون یاری دهند .
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1258153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =