۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
سقوط خودرو به عمق ۵۰۰ متری/ نجات معجزه‌آسا

ایرنا نوشت: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت:سرنشینان یک خودرو در حادثه سقوط به دره ای با عمق بیش از ۵۰۰ متر به طور معجزه آسایی نجات یافتند.

دکتر اصغر جعفری افزود: حادثه سقوط یک دستگاه خودرو ۴٠۵ به دره، شامگاه پنجشنبه طی تماس تلفنی به مرکز اورژانس ١١۵ خرمدره گزارش شد.
وی ادامه داد: بلافاصله آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی غزال با همراهی تیم نجات هلال احمر به محل حادثه در حدفاصل بین روستاهای اسلام آباد و پیله ورین در مسیر کوهستانی و صعب العبور اعزام شدند.
این مسئول ادامه داد:در بررسی صحنه حادثه سقوط خودرو به دره ای با عمق بیش از ۵٠٠ متر، ۲ خانم و یک کودک ١۴ ماهه دچار آسیب شده بودند که در ماموریتی دشوار و طاقت فرسا با همراهی و مساعدت مردم مصدومان به داخل آمبولانس منتقل شدند.
جعفری خاطر نشان کرد: مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی بوعلی خرم دره منتقل شدند و هم اکنون حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.
 هم اکنون ۵۵ پایگاه اورژانس شامل ۱۷ پایگاه شهری، ۳۷ پایگاه جاده ای و یک اورژانس هوایی با پرسنل مجرب در استان زنجان خدمت رسانی می کنند.

 ۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1258429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =