وزیر آموزش و پرورش:  هویت و ماهیت فرزندان ما در خطر است

باشگاه خبرنگاران جوان، نوشت: وزیر آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه معلمان جزء متعهدترین اقشار جامعه هستند، گفت: وظیفه من به‌عنوان وزیر آموزش‌ و پرورش دفاع از ۸۰۰ هزار معلم کشور است.

سیدمحمد بطحایی در دیدار با نخبگان، فرهنگیان و نمایندگان مردم نیشابور گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جمعی از معلمان، خدمات و موفقیت‌های آموزش و پرورش پس از انقلاب را قابل مقایسه با پیش از آن ندانستند و این موفقیت‌ها را درخور تقدیر توصیف کردند.

وزیر آموزش‌ و پرورش افزود: باوجود همه دشمنی‌ها پس از انقلاب، امروز در منطقه و در بسیاری از زمینه‌ها حرف برای گفتن داریم.

بطحایی با بیان اینکه اگر جامعه فرهنگی ما در مقابل نسخه‌های پیچیده شده مقاومت می‌کنند، برای حفظ نشانه‌های هویتی ماست، افزود: امروز بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس در قالب یکصد و ۱۰ هزار مدرسه در کشور داریم که معلمان این کلاس‌ها بر اساس نظرسنجی‌ها همچنان از بالاترین سرمایه‌های اجتماعی برخوردارند و جزء متعهدترین، متدین‌ترین و خادم‌ترین اقشار جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه من به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش دفاع از ۸۰۰ هزار معلم کشور است، گفت: دانش‌آموزانی که نمرات ۲۰ بیشتری بگیرند تشویق می‌کنیم در حالی که هویت و ماهیت فرزندان ما در حال خطر است، بنابراین باید به فرزندانمان یاد دهیم از هویت خود مراقبت کنند.

64231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1258580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
    0 0
    اگر آهنگهای بیخود ساسی مانکن و امثالهم نبود و حساسیت شما رو بر نمی انگیخت، هنوز هم متوجه نمیشدید که ماهیت بچه هامون در خطره. وقتی هویت فرهنگی و هنری اصیل رو سال ها سرکوب کردید. نتیجه ای جز این نخواهد داشت.
  • DE ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
    0 0
    ایرانی ها تازه دارن هویتشونو پیدا میکننن