برگزاری اولین جلسه حمل و نقل مواد نفتی در سال ۹۸ در اردبیل

جلسه حمل فراورده های نفتی در سال ۹۸ با حضور مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل، معاون مالی و اداری، روسای حراست، تامین توزیع، تاسیسات و عملیات، روابط عمومی، HSE، توزیع بار، مدیران عامل شرکتهای حمل و نقل فرآورده نفتی  نمایند گان پیمانکاران حقیقی و نماینده انجمن صنفی رانندگان نفتکش ها، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، اولین جلسه حمل و نقل فرآورده های نفتی شرکت نفت منطقه اردبیل در سال ۹۸ با حضور مدیر منطقه و روسای واحد های ذیربط و پیمانکاران حمل و نقل مواد نفتی در دفتر مدیر منطقه برگزار شد.

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی منطقه بیان داشت : عامل اصلی موفقیت منطقه اردبیل همدلی و همکاری مستمر و پای کار بودن همه نیروهای منطقه اعم از مدیران محترم شرکتهای حمل و نقل موادنفتی، رانندگان زحمتکش نفتکش و همکاران شرکتی می باشد که این امر خطیر سوخترسانی در طول سال چه زمان کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی، تامین سوخت مراکز تولیدی، واحد های حمل و نقل جاده ای و شهری، مرغداریها، واحد های صنفی و اداری، مدارس، نیروگاهها و گرمایش مردم شهرها و روستاهای استان  در زمستان و تابستان را انجام می دهند.

سید حجت مدنی درادامه خواستار تعامل، همفکری و همراهی نیروهای بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی  را درسال جاری ۱۳۹۸ شد و بیان داشت که با وحدت کلمه همچون گذشته می توان برهمه مشکلات غلبه کرده و مسئولیتهای خطیر خدمت رسانی به مردم استان را به نحو احسن انجام داد .

در ادامه جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در مورد تسریع و تسهیل حمل و نقل فرآورده های نفتی در سال ۹۸ بیان داشته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =