آیا باید به شماره تلفن ارسالی ترامپ اعتنا کرد؟/ پاسخ عارف را بخوانید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس فراکسیون امید مجلس گفت ما همیشه به دولت‌های آمریکا بدبین بوده‌ایم و به دلیل عملکرد بد ترامپ به این دولت بدبین‌تر هستیم.

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس، با اشاره به ادعاهای آمریکا برای مذاکره با ایران و اعلام شماره تلفن از سوی ترامپ برای تماس مسئولان و مردم، گفت: آمریکا سیاست چماق و هویج را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: وزرا و مسئولان رئیس جمهور آمریکا به یک نوع عمل می‌کنند و شخص ترامپ هم به دلیل داشتن منش تجاری و تجارت مآبانه این گونه مطالب را مطرح می‌کنند و اینکه چه میزان بیان اینگونه سخنان باور ترامپ باشد بحث جدی‌ دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه ما پیش از این مذاکراتی را درباره بحث هسته‌ای داشتیم که آمریکا از آن کنار کشید، اظهار کرد: چه اطمینانی وجود دارد که ما اگر به هر شیوه‌ای وارد مذاکره با آمریکا شویم آن‌ها تا پایان ادامه دهند و اگر به تفاهم هم برسیم هیچ تضمینی برای اجرایی کردن آن وجود ندارد.

عارف تاکید کرد: ما همیشه به دولت‌های آمریکا بدبین بوده‌ایم و در این مقطع و به این دولت بدبینی ما به دلیل عملکرد بد ترامپ و بی اعتنایی‌هایی وی به پروتکل‌ها و توافق‌نامه‌های بین‌المللی بسیار بیشتر است.

۲۳۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =