۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
پایان تعمیر خط لوله ۳۶ اینچ نفت صادراتی

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از پایان عملیات تعمیر و راه اندازی کامل خطوط لوله نفت صادراتی که در پی حادثه روز دوشنبه هفته گذشته دچار آسیب شده اند خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری: مهندس ابراهیم پیرامون اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همه واحدهای عملیاتی، فنی، تعمیراتی، خدماتی و پشتیبانی و به دنبال راه اندازی خط لوله ٤٢ اینچ صادراتی از اوایل روز جمعه، کار تعمیر و جوشکاری خط لوله ۳۶ اینچ نفت صادراتی روز شنبه ۲۱ اردیبهشت نیز به پایان رسید.

وی گفت: پس از چند شبانه روز کار فشرده، عملیات تعمیر بر روی محل آسیب دیده انجام و پس از آن با ایجاد جریان تدریجی در خط صادراتی۳۶ اینچ، جوشکاری آن نیز در کوتاه ترین مدت زمان ممکن به اتمام رسید.

مهندس پیرامون افزود: با انجام این عملیات و راه اندازی خطوط لوله ۳۶ و ۴۲ اینچ، وضعیت تولید صادرات نفت و تأمین خوراک پالایشگاه اصفهان به وضعیت  قبل از حادثه برگردانده شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و کلیه عوامل ستاد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تلاش بی وقفه همه بخش ها در تعمیر و راه اندازی این خطوط لوله، شایسته و کم نظیر بود و نیروهای متعهد این شرکت ثابت کردند که می توان با انسجام و همدلی بر سخت ترین مشکلات فائق آمد.

خطوط لوله صادرات نفت و گاز، روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در حین کار تعمیراتی دچار سانحه وآتش سوزی شده بودند که کار تعمیر و راه اندازی این خطوط در کمترین زمان ممکن به سرانجام رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =