بازیگر نامزد اسکار مجری برنامه استعدادیابی شد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ملیسا مک‎کارتی بازیگر نامزد اسکار به عنوان مجری دور جدید برنامه استعدادیابی کودکان انتخاب شد.

ملیسا مک کارتی، به عنوان مجری جدید برنامه «شات‌های بزرگ و کوچک» انتخاب و جانشین استیو هاروی شد.

«شات‌های بزرگ و کوچک» یک برنامه رقابتی برای استعدادیابی کودکان است. هاروی سه فصل گذشته این برنامه را اجرا می‌کرد که بسیار موفق ظاهر شده بود. هاروی از این برنامه خارج شد؛ چرا که در برنامه تلویزیونی دیگری به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور دارد که آخرین قسمت آن هفته آِینده پخش می شود. 

برنامه «شات‌های کوچک و بزرگ» آخرین بار در ژوئیه ۲۰۱۸ (تیر ۹۷) از شبکه NBC پخش شد. مدیران اجرایی این شبکه گفته بودند که با قبول اجرای این برنامه توسط مک کارتی، نام جدیدی برای آن مشخص خواهد شد.

تاریخ دقیقی برای آغاز سری جدید «شات‌های کوچک و بزرگ» عنوان نشده، اما برنامه ریزی شده است که از زمستان آینده یکشنبه شب‌ها به روی آنتن برود.

سری جدید «شات‌های کوچک و بزرگ» با اجرای ملیسا مک کارتی با فصل‌های گذشته تفاوت زیادی خواهد داشت. طبق گفته تهیه کنندگان مک کارتی در اجرای این برنامه شیوه‌ای جدید و متفاوت را نشان خواهد داد. ملیسا مک کارتی دوبار سابقه نامزدی اسکار را دارد که آخرین بار آن با فیلم «هرگز می‌توانی من را ببخشی» در سال ۲۰۱۹ رقم خورد.

 

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =