موضع ابطحی درباره بیانات ۲۴ اردیبهشت رهبری: تکلیف همه روشن شد

فارس نوشت: عضو مجمع روحانیون مبارز گفت که اعلام تصمیمات نظام در مورد مسایل اقتصادی توسط رهبری به خصوص بخش پایانی آن که در مورد آمریکا وعدم مذاکره و نبود جنگ اعلام نظر کردند، در این وضعِ سخت می تواند در داخل و خارج تکلیف همه را روشن کند و از سردرگمی و بلا تکلیفی و انتظار وترس بیرون آورد.

سیدمحمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در کانال شخصی خود با اشاره به حضورش در دیدار دیشب رهبر انقلاب با کارگزاران نظام اظهار داشت: دیدار رمضانی رهبری معظم با مسئولان نظام و دست اندرکاران حکومت، امسال در  شرایط پر هیاهو و در اوج رجز خوانی آمریکا و توجه همه دنیا به ایران بسیار مهم بود.

وی افزود: اعلام تصمیمات نظام در مورد مسایل اقتصادی به خصوص بخش پایانی آن که در مورد آمریکا وعدم مذاکره و نبود جنگ اعلام نظر کردند در این وضعِ سخت می تواند در داخل و خارج تکلیف همه را روشن کند و از سردرگمی و بلا تکلیفی و انتظار وترس بیرون آورد.

ابطحی نوشته است: من امسال از دعوت به این جلسه خوشحالتر از دفعات پیش  بودم تا روشن شود در برابر تهدیدات سنگین دشمنان ایران پشت سر رهبر کشورم هستم و از هیاهوی خشونت افرین و جنگی ضد ایرانی آمریکا وترامپ و هم پیمانان منطقه ای شان نفرت دارم.

عضو مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: بعد از سالها به لطف یکی از اعضای دفتر ایشان رفتم جلو و از نزدیک سلام واحوالپرسی کردم و ایشان به رسم قدیم ابراز لطف کردند.

۲۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1260239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =