ایمان مبعلی معتقد است افشین قطبی بعد از بازی با کره، از ترکیبی که برای این بازی چیده بوده پشیمان است.

او در مورد این‌که تیم ملی به فینال جام ملت‌ها نرفته به ایسنا می‌گوید: «من در جام ملت‌های چهار سال پیش و 8 سال پیش هم حاضر بودم اما با این همه اقتدار ما هیچ گاه فینالیست نشدیم. به نظرم عملکرد قطبی در سه بازی اول راضی‌کننده بود اما در بازی با کره ... شاید ارنج از نظر او درست بود، او مربی من بود و به من گفت بازی‌ات می‌دهم اما ... با این حال تصمیم، تصمیم قطبی بود.»

او ادامه می‌دهد: «از قطبی ناراحت نیستم چون می‌دانم شاید بعد از بازی خودش از این که می‌توانست ارنج بهتری بچیند پشیمان شده بود، الان هم که او از ایران رفته درست نیست در موردش صحبت کنیم.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 126118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپیده IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
    0 0
    ارنج بهتر لابد یعنی بازی کردن تو آره؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
    0 0
    بازیکنی که تو بازی با عراق بهترین میشه چرا نباید در مقابل کره بازی کنه.قطبی عاشق پژمان نوری بود بازیکنی که نبودنش با بودنش هیچ فرقی نمیکنه.
  • بدون نام UA ۰۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۸
    0 0
    از قطبی ناراحت نیستم چون می‌دانم شاید بعد از بازی خودش از این که می‌توانست ارنج بهتری بچیند پشیمان شده بود، الان هم که او از ایران رفته درست نیست در موردش صحبت کنیم.» title: مبعلی: قطبی پشیمان شده بود که آن ترکیب را برای بازی با کره به زمین فرستاد این است خبر آنلاین
  • محمد DE ۱۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۸
    0 0
    نه ارنج بهتر بازي کردن و نکردن مبعلي نبود، ما هافبک هجومي نداشتيم ، ضعف ما ميانمون بود که اصلا نميتونست حمله کنه و تيم رو راه بندازه و توپ رو به خط حمله برسونه، اونوقت تو تعويضا به جاي آوردن يک هافبک هجومي غلامي مهاجم رو مياريم غافل ازينکه اصلا توپي نتونستيم از ميانه به حمله برسونيم و ضعفمون اونجا بود چيزي که مربي کره هم بعد بازي گفت ميانه بازي رو چون گرفتيم تونستيم بهتر بازي کنيم و ببريم