۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
شهرکرد به سالن تیراندازی استاندارد نیاز دارد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بر لزوم ایجاد سالن تیراندازی استاندارد در مرکز این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از ورزش وجوانان استان، مهراب ملک محمدی  در بازدید از روند بازسازی و توسعه سالن تیراندازی شهرکرد در مجموعه ورزشی تختی این شهر گفت: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر، لازم است، روند بازسازی این سالن با سرعت بیشتری دنبال شده و تمرینات ورزشکاران این رشته به زودی در این سالن آغاز شود.
وی با بیان اینکه شهرکرد به عنوان یکی از قطب‌های تیراندازی تفنگ و تپانچه در سالیان نه چندان دور تیراندازانی را به تیم ملی معرفی کرده است، نبود یک سالن تیراندازی استاندارد در این شهر را از مشکلات مهم در مسیر شناسایی استعدادهای جدید و پرورش آنان دانست.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای توسعه تیراندازی در استان، تامین تجهیزات ضروری همچون سلاح و دستگاه سیبل الکترونیک در سال ۹۸ انجام می‌شود.
وی همچنین از مجموعه مدیریتی هیئت تیراندازی شهرستان شهرکرد به دلیل اجرای طرح توسعه و بازسازی سالن تیراندازی تختی قدردانی کرد.
۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1261254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =