بیش از ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری در پرونده جاعل اسناد

فرمانده انتظامی از شناسایی و دستگیری جاعل اسناد در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، سردار"غلامعباس غلامزاده" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از فرد یا افرادی در خصوص خرید یک قطعه زمین در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در پی استعلامات به عمل آمده در خصوص مدارک مورد نظر، مشخص شد مدارک و اسناد جعلی ارائه شده توسط فروشنده ملک جعلی می باشند در ادامه تحقیقات بصورت جامع و پلیسی با همکاری دستگاه قضایی انجام شد که یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: متهم در بازجویی تخصصی به عمل آمده لب به سخن گشود و بیان داشت که اسناد را با همکاری ۲ نفر دیگر تهیه و با جعل اقدام به فروش یک قطعه زمین مسکونی در  شهرستان شهرکرد کردم.

غلامزاده اظهار داشت: طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر متهم مذکور نیز دستگیر و تعدادی اسناد و اوراق جعلی شامل برگ واگذاری زمین، سند رسمی، وکالت نامه و مبایعه نامه نیز از منزل نامبردگان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداری شده از شکات مجموعا ۴ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال برآورد شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی اعزام و با قرار ۱۰ میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1261978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =