عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: نگفتم مدیران دولتی با دلالان ارتباط دارند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نقل قول‌های منسوب به خود مبنی بر ارتباط مدیران خودروسازی با دلالان بازار را تکذیب کرد.

سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین درخصوص نقل قول‌های منسوب به خود مبنی‌بر ارتباط مدیران دولتی به‌ویژه در صنعت خودرو با دلالان افزود: من از واژه مدیران دولتی صنعت خودرو استفاده نکردم.

وی گفت: دلالان و سودجویان فعال در بازار خودرو، درخصوص قیمت‌ها التهاب‌آفرینی کرده‌اند و ضروری است قوه قضاییه و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با آنان، دست به اقدامات جدی بزنند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس ادامه داد: اگر دستگاه‌های نظارتی با دلالان دانه درشت بازار خودرو برخورد کنند، یقیناً التهاب بازار فروکش خواهد کرد و قیمت‌ها تا حد زیادی به روال گذشته باز خواهد گشت.

حسینی‌کیا همچنین خواستار ادامه همکاری خودروسازان با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و تکیه بر ظرفیت‌های موجود در کشور برای تولید قطعات پیشرفته خودرو و طراحی و ساخت خودروهای جدید شد و گفت: مجلس در این‌خصوص با وزیر صنعت، معدن و تجارت رایزنی‌های لازم را انجام داده و تلاش می‌کنیم پروژه‌هایی از این دست را مورد حمایت قرار دهیم.

حسینی‌کیا پیش‌از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که مدیران صنعت خودرو در حال اجرای سیاست‌های رونق تولید در کشور هستند و تلاش می‌کنند علیرغم مشکلات و محدودیت‌های فعلی، جریان تولید و اشتغال را در صنعت خودروسازی زنده و پویا نگه دارند. اما یکی از رسانه‌های منتقد دولت، سخنان این نماینده مجلس را به صورت تحریف شده و با افزودن جملاتی به نقل از این نماینده مجلس و با مضمون ارتباط مدیران دولتی با دلالان خودرو منتشر کرد.

۲۲۶۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1262161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =