بدهی ۲۶۰ میلیارد ریالی زندانیان جرائم غیرعمد در استان چهارمحال‌وبختیاری

استاندار گفت: میزان بدهی زندانیان جرائم غیر عمد دراین استان ۲۶۰ میلیارد ریال می باشد که ۲۲۰ میلیارد ریال از این میزان با رضایت شاکیان بخشیده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان  افزود : حمایت خیرین در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تنها مساعدت به شخص محبوس نیست، بلکه کمک به سلامت و استحکام پیوند یک خانواده است.

مردم چهارمحال و بختیاری در امور مختلف مثل مدرسه سازی، کمک به سیل زدگان، رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی و نیز فعالیت های خیریه نمونه هستند، انتظار می رود در آزادی این گروه از زندانیان هم همکاری کنند.

وی تصریح کرد: برای آزادی این افراد باید توسط ستاد دیه استان و با همکاری بخش های مختلف فرهنگی، اجرایی و اطلاع رسانی موثر و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها اقدام کرد.

عباسی از افراد خیر به عنوان مهم ترین و موثرترین سرمایه اجتماعی یاد کرد و افزود: تاکنون فعالیت های خوبی در استان انجام دادند ، شایسته است، بیش از گذشته از این ظرفیت های مردمی استفاده شود

وی افزود: پارسال ۱۱۲ زندانی جرائم غیرعمد از محل کمک خیران و ستاد دیه در قالب تسهیلات و کمک های بلاعوض و رضایت شاکیان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی میزان بدهی این زندانیان را ۲۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال از این میزان با رضایت شاکیان بخشیده شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1262474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =