مجهز شدن ادارات منابع طبیعی لرستان به تجهیزات اطفاء حریق

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در سومین جلسه با شورای معاونین خود از مجهز شدن شهرستان های استان به تجهیزات اطفاء حریق خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ناظرین بر شهرستان ها بایستی نظارت خاصی بر عملکرد و تعهدات شهرستان ها داشته باشند خاطرنشان کرد: حضور مستمر ناظران در شهرستان ها و  ارزشیابی عملکرد  روسای آنها حتما باید در دستور کار ناظرین واقع شود.

وی به تعداد اکیپ‌های دیده‌بانی به تفکیک شهرستانها گریزی زد و افزود: ارائه گزارش پروژه ها و وضعیت آنها در سامانه #سیماب نیز بایستی در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است که پروژه های اجرایی در بخش های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری سیماب خوانده می شود.

شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه مصوبات تعیین شده بایستی طبق برنامه زمانبندی پیش رود اظهار کرد: تشکیل جلسات در شهرستان ها و راستی آزمایی در آمارها حتما در راس امور ناظرین بر شهرستان ها قرار گیرد.

حضور ناظرین در شهرستان ها و نظارت بر اجرای صحیح آتش بُرها

وی حضور ناظرین در شهرستان ها و نظارت بر اجرای صحیح آتش بُرها ، حضور همیشگی نیروهای شهرستان در زمان اجرای آتش بُر و مکان های کمپ دیده بانی را مهم قلمداد کرد و افزود: علاوه بر شناسایی چوپانان مستقر در منطقه حساس ، مصوبات شورای معاونین نیز اجرایی شود.

نجفی در پایان از همایشی با حضور صداوسیما در راستای آغاز عملیات اجرایی مقابله با حریق خبر داد و تصریح کرد: تمامی پروژه ها و جلسات انجام شده مستند سازی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =