شما نظر دادید/ لاریجانی گزینه مناسب برای ریاست مجلس/ عارف کاریزما ندارد/ لاریجانی معتدل و باتجربه است

برخی کاربران خبرآنلاین تجربه و توانایی لاریجانی را برای مدیریت مجلس در سال آخر مناسبت‌تر دانسته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، تا چند ساعت دیگر تکلیف آخرین هیات رییسه مجلس دهم مشخص خواهد شد. براساس آنچه عصر امروز فراکسیون های سه گانه اعلام کردند رقابت اصلی در کرسی ریاست بین علی لاریجانی و محمدرضا عارف خواهد بود. {اینجا} حمیدرضا حاجی بابایی که از دیگر گزینه های نزدیک به فراکسیون ولایی برای حضور در این رقابت بود امروز کنار رفت تا رقابت دوگانه ای را بین لاریجانی و عارف شاهد باشیم.

در همین راستا امروز صبح خبرآنلاین از کاربران محترم خود سوال کرد«چه کسی را برای ریاست مجلس مناسب می‌دانید؟» سوالی که با پاسخ های متفاوتی از سوی کاربران روبرو شده است.

بسیاری از کاربران لاریجانی را گزینه بهتری برای این پست دانسته اند، آنچنان که یک کاربر عنوان کرده« رییس مجلس بنوعی ناخدای قانونگذاری در کشوره و باید 289 نفر ادم کاربلد و قانون دان رو مدیریت کنه و از همه مهمتر اینکه کسی باید باشه که هنر اظهار عقیده و مجاب کردن داشته باشه و الان کسی جز علی اقای لاریجانی نداریممممممممممممم»

کاربر دیگری هم تلویحا لاریجانی را گزینه بهتری برای ریاست مجلس دانسته و نوشته است« فقط کسی میتونه در این شرایط سکان قوه قانونگذاری را بدست بگیره که به وظایف اصلی مجلس ورود عمیق داشته باشه نه تازه کار و نه ملاحظه کار فقط فرد قاطع و دانا.»

اصغری از دیگر کاربران خبرآنلاین هم نوشته است« به نظر من عارف کاریزمای لازم برای تصدی ریاست مجلس رو نداره. ایشون به عنوان رییس فراکسیون امید در برابر تمام وقایعی که بر علیه اصلاح طلب ها بوجود آمده، جز سکوت و عافیت طلبی واکنش دیگه ای نداشته. علی رغم تفاوت دیدگاهم با طیف اصولگرا،اتفاقا به نظرم عملکرد علی لاریجانی درقبال دولت و مسائل اجتماعی، اصلاح طلبانه تر از عارف بوده.»

یکی دیگر از کاربران هم تاکید کرد« در بین افراد موجود دکتر لاریجانی را می پسندم. هم معتدل است و هم با تجربه. و از پس نمایندگان برمیاد»

عارف هم اما موافقانی در بین کاربران خبرآنلاین داشته است. آنچنان که یکی از کاربران عنوان کرده« عارف یا مطهری. نه اینکه لاریجانی بد باشد ولی ثابت بودن رییس خوب نیست»

برخی کاربران هم نظر کنایه ای به سوال داده اند و به نوعی عملکرد نمایندگان مجلس را زیر سوال برده اند.

در این لینک پیش رو {اینجا} می توانید مشروح پاسخ کاربران محترم خبرانلاین به این نظرخواهی را ببینید.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263679