سفر دختر ترامپ به جشنواره فیلم کن چقدر برای مالیات‌دهندگان آمریکایی آب خورد؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سفر سه روزه «تیفانی ترامپ» به فرانسه برای حضور در جشنواره فیلم کن حدود ۲۰ هزار دلار برای مالیات‌دهندگان آمریکایی هزینه داشت.

به گزارش وبسایت پیپل، سفر سه روزه «تیفانی ترامپ» دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به فرانسه برای حضور در هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن حدود ۲۰۰۰۰ دلار برای مالیات دهندگان آمریکایی هزینه به دنبال داشته است.

بر اساس داده‌های «یو اس‌ای اسپندینگ»، ۱۹۲۱۳ دلار برای سفر تیفانی ترامپ و نامزدش به همراه یک تیم امنیتی به فرانسه و اقامت او در یک هتل پنج ستاره در فرنچ ریوریا هزینه شده است. اما این مبلغ شامل هزینه‌های پرواز و دیگر هزینه‌های جزئی سفر او نمی‌شود.

در حال حاضر وزارت خارجه آمریکا و سازمان ترامپ به درخواست‌ها برای پاسخ به این مسئله واکنشی نشان نداده‌اند. اما سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد: به دلایل امنیتی، سرویس مخفی نمی‌تواند ابزارها، روش‌ها و هزینه‌های این سفر را در انظار عمومی فاش کند.

در ماه مارس سال جاری میلادی هم تیفانی ترامپ و نامزدش به صربستان سفر کرده بودند که این سفر هم حدود ۲۳۰۰۰ دلار برای مالیات‌دهندگان آمریکایی هزینه به دنبال داشت. وی در سال ۲۰۱۷ هم به بوداپست، پایتخت مجارستان سفر کرد که آن سفر هم ۲۲ هزار دلار برای مالیات دهندگان آمریکایی آب خورد.

هزینه‌های سفر تیفانی ترامپ در حالی از جیب مالیات دهندگان آمریکایی پرداخت شده است که او هیچ کدام از این سفرها را برای امور کاری انجام نداده است. تیفانی ترامپ حتی به ندرت در رویدادهای کاری دونالد ترامپ شرکت می‌کند. این در حالی است که «ایوانکا ترامپ» دختر دیگر دونالد ترامپ در بیشتر رویدادهای دولتی حضور دارد و از جمله مشاوران ارشد رئیس جمهور آمریکا محسوب می‌شود.

هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن از چهاردهم تا بیست و پنجم مه ۲۰۱۹ (۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد) در شهر کن فرانسه برگزار شد. تیفانی ترامپ، دختر دونالد ترامپ و همسر دومش «مارلا میپلز»، بازیگر آمریکایی است.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    19 0
    قطعا بسیار کمتر از هزینه سفر خانواده اقای احمدی نژاد به امریکا
    • GB ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
      0 0
      حرفت درسته ولی امریکا مثل ایران قدیم تا قبل از امدن ترامپ حساب و کتاب داشت الان بی حساب و کتاب شده در مورد احمدی نژاد بگم که فقط سیسمونی نوه اش 10000 دلار شد
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
    0 0
    ظاهرا یادتون رفته که ترامپ قبل از رئیس جمهور شدن چقدر ثروت داشته که دخترش برای یه سفر 20 هزار دلاری چشم طمع به مالیات دهندگان کشورش داشته باشه مردم رو احمق فرض نکنید یا این خبرهای جهت دار آخرش منم خبرآنلاین رو میذارم کنار و ترحیج میدم اخبار آمد نیوز رو بخونم