احتمال طوفان لحظه‌ای و وقوع صاعقه در برخی نقاط استان اصفهان

بارش‌های رگباری بهاری همراه با رعدوبرق و تندباد در استان اصفهان پیش بینی می شود و با توجه به ویژگی‌های فصل بهار شرایط تشدید بارش موقتی، طوفان لحظه‌ای و وقوع صاعقه در مناطق مستعد و کوهپایه‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم شرایط جوی ناپایدار بر روی استان اصفهان تا اواخر هفته است.

بر این اساس در اکثر مناطق استان اصفهان از بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای بهاری و رعدوبرق به‌ ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می شود.

بارش‌های رگباری بهاری همراه با رعدوبرق و تندباد

در روزهای یک شنبه و دوشنبه در استان اصفهان به ‌سبب ناپایداری‌های جوی، بارش‌های رگباری بهاری همراه با رعدوبرق و تندباد در مناطق غرب، جنوب‌غرب و نیمه شمالی استان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

 تشدید بارش موقتی، طوفان لحظه‌ای و وقوع صاعقه

همچنین با توجه به ویژگی‌های فصل بهار شرایط تشدید بارش موقتی، طوفان لحظه‌ای و وقوع صاعقه در مقیاس‌های محلی به‌ویژه در مناطق مستعد و کوهپایه‌ها وجود دارد و باید تمهیدات لازم مد نظر قرار گیرد.

 دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت

 دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، همچنین دمای هوای اصفهان امروز ۳۳ درجه و فردا ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

 گرمترین نقطه استان خوروبیابانک با ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خنک‌ترین نقطه استان بویین میاندشت با هفت درجه سانتی گراد زیر صفر پیش‌بینی شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =