معرفی آوانس؛ اپلیکیشنی برای بیمه نامه‌های بدنه خودرو زمانی و جاده‌ای

آوانس برنامه ای برای خرید بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای است. در بیمه نامه های زمانی می توانید با اعلام ساعت شروع و پایان موردنظر بیمه بدنه را برای مدت زمان مورد نیاز خود خریداری کنید. در بیمه نامه های جاده ای نیز با وارد کردن مبدا و مقصد و جاده ی مورد نظر خود بیمه بدنه را برای مسافت مورد نیازتان خریداری کنید.

استارتاپ آوانس (https://awans.ir/) در حوزه UBI (بیمه بدنه مبتنی بر زمان و مسافت) فعالیت می کند و فروش بیمه نامه های زمانی و جاده ای از جمله خدمات آوانس هستند. همانطور که می دانیم بیمه بدنه برای 365 روز و با قیمت مشخصی قابل خریداری است و در روش سنتی خرید بیمه بدنه این امکان به کاربران داده نشده است تا بیمه را برای مدت زمان کوتاه تری دریافت کنند. اما آوانس این  امکان را برای رانندگان فراهم کرده است تا به راحتی با وارد کردن اطلاعات  خودرو بیمه نامه های مخصوص خود را دریافت کنند و فقط به ازای مدت زمان استفاده از خودرو و یا مسافت پیموده شده، خودروی خود را بیمه بدنه کنند.

به این ترتیب در حالت زمانی فقط با اعلام زمان شروع و پایان استفاده از خودرو و در حالت جاده ای با مشخص کردن مبدا، مقصد و جاده ی مورد نظر بیمه نامه ی شما فعال می شود و رانندگان می توانند فقط برای یک مسافرت کوتاه چند روزه خودروی خود را بیمه بدنه کنند. از دیگر نکات قابل توجه حذف مرحله ی مراجعه ی حضوری برای بازدید بدنه ی خودرو توسط کارشناسان بیمه می باشد؛ به این صورت که کاربران از بدنه خودرو با رعایت نکاتی که در فیلم نمونه به آنها نمایش داده می شود فیلم میگیرند و در اپلیکیشن آپلود می کنند و کاملا آنلاین و بدون مراجعه حضوری و با هزینه ای بسیار پایین تر از بیمه بدنه سالانه می توانند خودرو خود را بیمه بدنه کنند و در هنگام حادثه از پوشش های بیمه بدنه بهره ببرند. بنابراین حتی افرادی که فرصت و وقت مراجعه به دفاتر بیمه را ندارند نیز می توانند با استفاده از آوانس خدمات بیمه ای مورد نظر خود را دریافت کرده و سلامت خودروی خود را تضمین کنند.

هم اکنون لینک دانلود اپ در کافه بازار و کافه اندرویدی مایکت قرار گرفته است و ازین پس رانندگان می توانند بیمه نامه های متناسب با شرایط و نیاز خود را دریافت کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1264029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =