کتاب جنجالی‌ترین مرد 2010 «ژولیان آسانژ» بنیانگذار «ویکی لیکس» با وجود آنکه هنوز وارد بازار کتاب جهان نشده است، مورد توجه سینماگران و کمپانی‌های تولید فیلم قرار گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از ایندیپندنت، این کتاب که با عنوان «خطرناک‌ترین مرد جهان» توسط بنیانگذار سایت «ویکی لیکس» به رشته تحریر در آمده است به زودی در فوریه سال جاری روانه کتابفروشی‌ها و مراکز فرهنگی در سراسر جهان می‌شود.

بر اساس اخبار منتشر شده کمپانی‌های مختلفی قصد تولید فیلم از این سرگذشت «آسانژ» را دارند و در این زمینه رقابت شدیدی میان کمپانی‌های فیلمسازی به ویژه در هالیوود شکل گرفته است.

«آسانژ» در کتاب «خطرناک‌ترین مرد جهان» خاطرات و مجموعه فعالیت‌های خود را از سال 2006 تا لحظه دستگیری‌اش توسط نیروهای پلیس به رشته تحریر در آورده است.

این نویسنده در حال حاضر در حال گفت‌وگو با یکی از نمایندگان هالیود است و در صورتی که گفت‌وگوی آنها به نتیجه برسد به زودی فیلمی داستانی با اقتباس از کتاب «آسانژ» تولید خواهد شد.

وی در این اثر از روزهای آغازین تاسیس این سایت در سال 2006 خاطرات جالبی را برای مخاطب نقل می‌کند. او در فصلی از این کتاب اشاره کرده که در روزها و ماه‌های آغازین تاسیس این سایت، سایت ویکی لیکس به هیچ وجه مورد توجه دولت‌ها و شخصیت‌های جهانی قرار نگرفت تا اینکه این سایت اقدام به انتشار اسنادی از کشورها و دولت‌های مختلف کرد.

این کتاب که قرار است به زودی در انگلستان منتشر و روانه بازار کتاب شود تا اواخر آوریل در 7 کشور دیگر نیز منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

« آسانژ» که به جرم آزار جنسی دستگیر و روانه زندان شده بود در حال حاضر به قید وثیقه آزاد است و در انتظار فرارسیدن ماه فوریه و توزیع کتابش و واکنش مخاطبان است.

60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 126428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =