۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد ایلام در انتظار خیرین

ایرنا نوشت:مدیرعامل ستاد دیه ایلام گفت: اکنون بیش از ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان هستند که برای آزادی نیاز به کمک خیرین دارند.

بهروز کلانتری روز سه شنبه در گفت وگویی افزود: سال گذشته و با تلاش و کمک خیران زمینه آزادی ۸۱ زندانی جرائم غیر عمد در استان فراهم شد.

وی از ارائه تسهیلات بانکی به زندانیان مهریه خبر داد و افزود: با ابلاغ دستورنامه جدید ستاد دیه کشور و به منظور کمک به زندانیان مهریه تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد به این افراد پرداخت می شود.

مدیرعامل ستاد دیه ایلام به برنامه های این ستاد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان اشاره کرد و یادآور شد: انتظار داریم امسال نیز همچون سال های گذشته، خیرین نیکوکار، اصناف، بازاریان و مسؤلان استانی، ستاد دیه را حمایت کنند تا بتوانیم با مبالغ جمع آوری شده شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان در استان باشیم.

کلانتری با اشاره به اینکه مردم استان همواره در امور خیر پیشگام بوده و هستند بر همکاری آنها در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کرد و گفت: همکاری در جشن گلریزان و کمک برای آزادی مددجویان زندانی از لحاظ اجتماعی و خانوادگی موضوعی مهم و نیاز به عنایت بیشتری دارد.

مدیرعامل ستاد دیه ایلام با اشاره به وجود حدود ۱۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان از مردم ایلام خواست جهت کمک به زندانیان جرایم غیر عمد کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۰۷۴۲۴۹۲۰۰۰۱ به نام ستاد دیه نزد بانک ملی واریز کنند.

زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث تصادفات رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک های برگشتی غیرکلاهبرداری , حوادث کارگاهی ناخواسته، زندان شده اند. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1264476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =